مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌آباد گفت: با تمام توان از دهکده گردشگری و سلامت مخمل‌کوه این شهرستان حمایت می‌کنیم.
به گزارش روابط عمومی جهاد کشاوری لرستان، مراد بیرانوند اظهار داشت: روند تغییر کاربری دهکده گردشگری و سلامت مخملکوه خرم‌آباد را تسریع و برای 4 هکتار زمین نقشه‌برداری کردیم.
وی ادامه داد: قرار است در این 4 هکتار عرصه منابع ملی، طرح طوبا و کاشت درخت اجرا شود. در این خصوص مکاتباتمان را با منابع طبیعی لرستان انجام داده‌ایم.
مدیر جهاد کشاورزی خرم‌آباد با بیان این‌ که اگر زمین مورد نظر واگذار شود، نهال رایگان در اختیار دهکده گردشگری و سلامت مخملکوه قرار می‌گیرد، اضافه کرد: نهال زیتون، انار، انگور و انجیر از جمله نهال‌هایی است که به صورت رایگان توزیع و کاشت خواهد شد.
بیرانوند، نظر مثبت خود را راجع به دهکده گردشگری و سلامت مخملکوه خرم‌آباد اعلام و تصریح کرد: با تمام توان از این پروژه حمایت می‌کنیم و لازم است سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان نیز برای داشتن شهری خرم‌ و‌ آباد پای کار بیایند؛ چرا که با همدلی و همزبانی می‌توانیم این پروژه را به سرمنزل مقصود برسانیم.
وی، ایجاد اشتغال و برقراری امنیت در منطقه شبیخون خرم‌آباد را از مزیت‌های دهکده گردشگری و سلامت مخمل‌کوه برشمرد و بیان داشت: معتقدم با به بهره‌برداری رسیدن این دهکده شاهد رونق اقتصادی در مرکز لرستان خواهیم بود.