نمایشگاه نقاشی گروه "نبش کاخ" با ارائه آثار یاسمین(كوثر) حسن‌زاده بانوی هنرمند لرستاني در مجموعه فرهنگی‌هنری صبا تهران بر پا شد.
به گزارش يافته، گروه "نبش کاخ" متشکل از فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه هنر و معماری که مدت زمانی است نمايشگاه نقاشي بانوي لرستاني در تهران بر پا شد + تصاويرفعالیت‌شان را به صورت گروهی آغاز کرده‌اند تا كنون 3 نمایشگاه بر پا كرده‌اند. از جمله نمایشگاه "یادت هست" در گالری کمال‌الدین بهزاد‌، "شب بارانی من‌" در گالری هفتان و نمایشگاه "آدمی پرنده نیست" در مجموعه فرهنگی هنری صبا در سالن‌های استاد لرزاده و استاد فرشچیان تا تاریخ 17 اسفند‌ماه دایر می‌باشد.
گروه نبش کاخ در دانشکده هنر و معماری تهران تشکیل شد و اعضاي اين گروه اولین جلسه رسمی خود را  در مهر‌ماه 93 برگزار کردند. از این رو متناسب با این اتفاق نام نبش کاخ را برای گروه برگزیدند.
یاسمن حسن‌زاده بانوی هنرمند لرستاني از جمله اعضای فعال گروه است که سبک و سیاق خود را در استفاده از طرح و رنگ در اين نمايشگاه به معرض ديد علاقه‌‌مندان گذاشته است.
حسن‌زاده در "آدمی پرنده نیست‌" آثاری ارائه داده که بازی رنگ و انتخاب سوژه، نظر بینندگان را به خود جلب می‌کند.
وي در اين خصوص به خبرنگار ما گفت: کار‌های من را مي‌توان پست‌مدرن محسوب کرد؛ تلفیقی از دنیای مدرن و موجی متشکل از تکنولوژی و ابزارهای تبلیغات مدرن و تاثیراتش بر زنانی که افکارشان ریشه در عقاید کهن دارند.
حسن‌زاده افزود: در اصل این یک سناریوی کلی به اسم زندگی است که نقش اولش را خود من بازی می‌کنم و چه چیزی قابل لمس‌تر از این برای پیاده کردن روی بوم  که تاثیرات خودآگاه و ناخودآگاهش را روی آثار من دنبال می‌کند.
وي در پايان اظهار داشت: من در رابطه با کارهايم به شدت سختگیر هستم و اولین نقد را خودم به کارهايم می‌زنم و سعی می‌کنم کار بعدی‌ام نسبت به قبلي‌ها بیش‌تر به انتهای ذهنم نزدیک باشد.
از نكات قابل اوجه اين كه ياسمن حسن‌زاده هنگام برپايي نمايشگاه با لباس محلس لري در آن‌جا حضور يافته و توضيحاتي در مورد آثارش براي علاقه‌مندان هنر نقاشي ازائه مي‌دهد.
شايان ذكر است دیگر اعضای گروه "نبش کاخ" را ليلا قلوبي، ياسمين (كوثر) حسن‌زاده، محمد افتخاري، آيدا شيرالي‌حسين‌زاده، صابر سليماني، محمد لقماني، محمد‌حسين آقاولي، حسين زارع‌شاهي، آزاده حاجيان، مرجان سيد‌طاهريان، زينب دروديان و مرضيه نامورمطلق تشكيل مي‌دهند.

نشاني مرکز فرهنگی هنری صبا: تهران، خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر، علاقه‌مندان می‌توانند تا عصر روز يك‌شنبه 17 اسفند‌ماه از نمایشگاه بازدید نمایند.

 نمايشگاه نقاشي بانوي لرستاني در تهران بر پا شد + تصاوير
نمايشگاه نقاشي بانوي لرستاني در تهران بر پا شد + تصاوير

ارسال کنندگان: محمد  شرفی و امیر  ستایش / تهران