مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برگزاری یادواره 68 شهید دانش‌آموز آموزشگاه‌های فیاض‌بخش و یادواره 68 شهید دانش‌آموز شهرستان بروجرد+ تصويري از جنايتي ننگينامام حسن مجتبی‌(ع) شهرستان بروجرد در 20 دی‌ماه سال جاری گفت‌: برگزاری این یادواره فضای لرستان را عطر‌آگین خواهد کرد و معنویت شهیدان به تعمیق باورهای اعتقادی نسل جوان ما منجر خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، گودرز کریمی‌فر افزود‌: آموزش و پرورش لرستان ماه‌هاست که در تدارک برگزاری این یادواره است و در این مسیر از همکاری بسیج ناحیه بروجرد‌، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده می‌کند‌.
وي خاطر‌نشان کرد‌: ارزش‌های ایثار‌، جهاد و شهادت باید هنرمندانه و هوشمندانه به نسل‌های امروز و آینده کشور منتقل شود.
كريمي‌فر با بيان اين كه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کم‌تر از شهادت نیست‌، گفت: شهادت حضور در پیشگاه خداست و شهید  نه تنها  فناپذیر و نابودشدنی نیست‌، بلکه زنده جاوید است و متنعم از نعمت‌های الهی است.
دبیر ستاد برگزاری یادواره 68 دانش‌آموز شهید شهرستان بروجرد هم با اشاره به جلسات متعدد ستاد در ماه‌های گذشته گفت‌: تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است تا این یادواره متناسب با جایگاه و منزلت والای شهدا برگزار شود.
محمدحسین قاسمی افزود‌: بنر‌، پوستر و ویژه‌نامه یادواره آماده شده است‌.
وي خاطر‌نشان کرد‌: برنامه‌های متنوع فرهنگی در نظر گرفته شده تا به غنای فرهنگی و ارزشی یادواره افزوده شود‌.
قاسمي به قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش در این یادواره اشاره کرد و گفت‌: علاوه بر پیام وزیر آموزش و پرورش‌، پیام مشترک مدیر کل آموزش و پرورش ،فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان هم در این یادواره قرائت خواهد شد . 
قاسمی در پایان اضافه کرد‌: این یادواره در 20 دی‌ماه سال جاری هم‌زمان با سال‌روز بمباران هوایی آموزشگاه‌های فیاض‌بخش و امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بروجرد در سال 65 در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد بروجرد برگزار خواهد شد.

 یادواره 68 شهید دانش‌آموز شهرستان بروجرد+ تصويري از جنايتي ننگين