جلسه هیات امنای درمانگاه فرهنگیان شهرستان خرم‌آباد با حضور اعضاء برگزار شد.
به گزارش يافته، رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش لرستان در این جلسه اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش، خدمات‌رسانی مناسب به فرهنگیان با حفظ کرامت انسانی آن‌ها است و هیات امنای درمانگاه فرهنگیان شهرستان خرم‌آباد برای رسیدن به این هدف، ابزارها و ظرفیت‌هایی پیش‌بینی شده که یکی از آن‌ها احداث يا تجهيز درمانگاه فرهنگیان است.
نادر ساکی در ادامه بر ارائه خدمات شایسته و مطلوب به فرهنگیان و دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت‌: باید شرایطی را فراهم کنیم تا فرهنگیان با آرامش و به دور از دغدغه بتوانند به رسالت خود بپردازند‌.
وی تصریح کرد‌: باید خدمات بهداشتی و درمانی در درمانگاه‌های فرهنگیان متناسب با نیازهای آنان ارتقاء یابد و در سریع‌ترین زمان ممکن  ارائه شود. 
مدیر عامل درمانگاه فرهنگیان خرم‌آباد نيز در این جلسه از خدمات ارائه شده در این درمانگاه گزارشي ارائه داد و گفت‌: در خصوص رفع نیازهای همکاران فرهنگی‌، خدمات دندان‌پزشکی‌، رادیوگرافی‌، فیزیوتراپی‌، کاردرمانی‌، بینایی‌سنجی‌، دندان‌سازی‌، مامایی و تزریقات توسعه پیدا کرده است.
دکتر عزیز بیرانوند افزود: علاوه بر وجود پزشک عمومی تمام وقت در این درمانگاه، پزشکان متخصص و فوق تخصص نيز دعوت به کار شده‌اند‌.
وی تاکید کرد‌:  انتظار می‌رود تا با همکاری و تعامل سازنده مسوولین سقف خدمات هم توسعه پیدا کند و از مراجعه همکاران به سایر مراکز برای درمان جلوگیری شود‌.
در ادامه این جلسه، در خصوص راه‌کارهای توسعه خدمات درمانی و بهداشتی و توسعه امکانات راه‌کارهایی ارائه گردید.
 
منبع: روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان