یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حضرت آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد با حضور در جمع کارکنان شرکت گاز لرستان از تلاش‌هاي آنان قدردانی نمود.

به گزارش يافته، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي در مراسم بزرگداشت روز زن از آنان خواست قدر این موقعیت را دانسته و تلاش مضاعفی در خدمت به هم استانی‌های عزیز داشته باشند.

امام جمعه شهرستان خرم آباد گفت: اکنون به حول و قوه الهی بخش عمده جمعیت استان لرستان از نعمت گاز برخوردار هستند و این نشان دهنده تلاش فراوان کارکنان و مدیران شرکت گاز استان لرستان می‌باشد.

نماينده ولي فقيه در استان با بیان این که بخش‌های روستائی استان نیازمند نوجه بیش‌تری می‌باشند اظهار داشت: با توجه به سابقه گازرسانی به استان و مسائل موجود عملکرد شرکت گاز استان در گازرسانی به روستاها طی سال‌های گذشته رضایتبخش بوده اما انتظار می‌رود این روند ادامه داشته و تعداد بیش‌تری از جمعیت روستائی استان از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام ميرعمادي از کارکنان شرکت گاز استان خواست برای رضای خدا کار کنند و بخل و حسد و غرض‌ورزی را از خود دور کرده و با تمام توان برای کسب رضای خداوند متعال و خلق خدا تلاش کنند.

وي در جمع کارکنان شرکت گاز لرستان با بیان این که امروز مسوولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همان است که امام علی(ع) در نهج‌البلاغه بیان فرموده‌اند، افزود: مبارزه با فساد اقتصادی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است ما نباید اجازه دهیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فساد اداری و اقتصادی رخ دهد.

آیت‌الله میرعمادی در ادامه به سفر حضرت آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی با استان طی هفته گذشته اشاره کرد و افزود: مردم لرستان در ولایتمداری و حضور در صحنه زبان‌زد هستند، مردم لرستان در سفر این مرجع معظم تقلید ثابت کردند پای رهبری و ولایت و مرجعیت ایستاده‌اند.

وي افزود: سفر یک مرجع تقلید به استان لرستان در تاریخ این استان بی‌سابقه است و این در سایه وحدت، همدلی و حمایت و پشتیبانی است.

 

محسن اصل‌مرز

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا