یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هجدهم اردیبهشت‌ماه 5 نفر از فعالان و پیشکسوتان عرصه تئاتر استان لرستان در شهرستان دورود تقدیر می‌شوند.

به گزارش يافته، "ماشااله امان‌الهی‌بهاروند" با اعلام این خبر افزود: در مراسمی که با همکاری انجمن نمایش استان برگزار خواهد شد 5 نفر از  فعالان و پیشکسوتان این هنر در سطح استان تقدیر مي‌شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: تجدید دیدار و هم‌اندیشی میان هنرمندان و مسوولان فرهنگی استان، قدردانی از فعالان و تاثیرگذاران تئاتر، تشویق نهادهای فرهنگی و مدیران مرتبط و مشارکت در برنامه‌های تئاتر استان معرفی اساتیدی که براي اولین بار حضور خواهند داشت، کارگاه‌های آموزشی، آسیب‌شناسی و برطرف کردن بخشی از دغدغه های هنرمندان تئاتر، پیدا کردن راه‌کارهای ریشه‌ای براي آسیب‌های تئاتر استان با حضور نماینده مرکز هنرهای نمایشی و سایر مسوولان استانی از جمله اهداف جشن اردیبهشت تئاتر می‌باشد.

بهاروند افزود: مراسم اردیبهشت تئاتر ایران چهارشنبه هجدهم اردیبهشت 1392 از ساعت 9 صبح در کانون امام علی (ع) شهرستان دورود آغاز مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد:  در اين جشن از فعالان و پیشکسوتان نمایش لرستان از جمله ناهید گودرزی از اليگودرز، هوشنگ آریان‌پور، کیومرث جمشیدی از دورود، علی آسترکی از شهرستان ازنا، افشین مبرا از بروجرد، امیررضا حسنوند از الشتر و  خانواده مرحوم محسن خوانساری تجلیل به عمل مي‌آيد.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا