یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی و کشوری آموزش و پرورش استان لرستان با حضور دکتر عبدالهیان معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، فرزانه نماینده ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم وزارت، کلانتری مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، عزيزي و سهرابی‌زاده مدیران آموزش و پرورش نواحي يك و دو خرم‌آباد و جمعي از مديران استان در دانشگاه پردیس فرهنگیان(مرکز تربیت معلم علامه طباطبایی خرم‌آباد) برگزار شد.

به گزارش يافته، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در اين مراسم گفت: با اجرای نظام رتبه‌بندی، معلمان جایگاهی در حد هیات علمی دانشگاه‌ها پیدا می‌کنند.

کلانتری در اين خصوص بیان داشت: طبق سیاست‌های کلی ابلاغ شده آموزش و پرورش توسط مقام معظم رهبری، یکی از مسائل مورد توجه ارتقاء جایگاه معلمان است که براساس این سند نگاه به معلم نگاه کارمندی نیست و معلم به عنوان یک شخصیت فرهنگی و تربیتی باید به جامعه شناخته شود، با این حال با پیاده شدن نظام رتبه‌بندی که بخشی از این سند است، معلمان جایگاهی در حد هیات علمی دانشگاه ها می‌یابند.

وی افزود: اقداماتی که در جهت تکریم معلمان در وزارت آموزش و پرورش انجام شده قابل تقدیر است؛ اما هنوز تا جایگاه واقعی که باید برای معلمان ایجاد شود، فاصله است که برای پر کردن این فاصله برنامه‌ریزی شده که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دولت نهم نمونه‌ای از این فعالیت‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان این که شهید مطهری اسلام‌شناسی به تمام معنا، مصلحی بزرگ و یک فیلسوف ارزشمند بود، تصریح کرد: جایگاه معلم جایگاه رفیعی است و توجهی که بزرگان نسبت به جایگاه معلم داشتند، نشان دهنده منزلت بالای معلمان است.

 

 

احمد تلوري

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا