یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فرهنگی و هنری اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس با موضوع "خانواده و جوانان در پیشگیری از اعتیاد" در لرستان تا 25 اردیبهشت‌ماه جاری تمدید شد .

به گزارش يافته، "ماشاالله امان‌اللهی‌بهاروند" با اعلام این خبر گفت: جشنواره عکس خانواده و جوانان در پیشگیری از اعتیاد در لرستان که قرار بود 27 اسفند ماه 91 برگزار شود به 20 خرداد ماه 92 موکول و مهلت ارسال آثار تا 25 اردیبهشت ماه جاری می‌باشد.

بهاروند اظهار داشت: از آن‌جا که پرداختن به موضوعات مختلف موجود در جامعه یکی از عمده‌ترین علایق عکاسان است و یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم امروز در کشور ما، اعتیاد و تاثیر مخرب آن بر آحاد افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است، به همین دلیل در راستای وظایف خود در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از زبان تاثیرگذار هنر این جشنواره را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: این جشنواره با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد و انجمن سینمای جوانان ایران در دفتر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

بهاروند موضوع این جشنواره را نمایش تمام عوامل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی تاثیرگذار در بروز اعتیاد و ارائه چهره تخریب شده انسان در گستره اجتماعی، خانوادگی، شخصی و نمایش عوامل بازدارنده از اعتیاد انسان‌ها عنوان کرد.

وی با اشاره به این که شرکت در این جشنواره برای تمام عکاسان لرستان آزاد است، افزود: هر عکاس مجاز به ارسال 10 عکس سیاه و سفید، رنگی، آنالوگ و یا دیجیتال است.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا