یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران عصر چهارشنبه  دهم اردیبهشت با حضور رئیس جمهور و با شعار «كتاب، چشمه جوشان دانایی» افتتاح شد.

به گزارش يافته، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی فعالیتش را رسماً آغاز کرد که بیش از 2 هزار و 545 ناشر داخلی و هزار و 600 ناشر خارجی در آن آثار خود را ارائه کرده‌اند و بیش از 445 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه در بخش‌های ناشران عمومی، ناشران آموزشی، کودک و نوجوان و ناشران بین‌الملل ارائه شده است.

آثار ارائه شده در این بخش‌ها از جمله آثاری هستند که در سال‌های 89 تا 91 در بخش داخلی و 2010 تا 2013 در بخش خارجی منتشر شده‌اند.

از استان لرستان نیز انتشارات شاپورخواست و افلاک در اين نمايشگاه حضوري شايسته دارند اما ساير ناشران يا در اين نماشگاه حضور نيافته‌اند و يا آثارشان را از طريق شاپورخواست و افلاك عرضه نموده‌اند.

سيديدالله ستوده مسوول انتشارات شاپورخواست خرم‌آباد، استقبال بازدیدکنندگان در اولین روز نمایشگاه را از مجموعه آثار مرتبط با لرستان چشمگیر دانست و اظهار امیدواری کرد که این استقبال در روزهای آتی بیش‌تر باشد.

انتشارت شاپورخواست خرمم‌آباد با 150عنوان کتاب و انتشارات افلاک با حدود 50 عنوان کتاب در راهرو 17 شبستان مصلی آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان هستند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران از 11 تا 21 ارديبهشت از ساعت 10 صبح تا 20 عصر بر پا خواهد بود.

غرفه انتشارات شاپورخواست و افلاك (لرستان)

 

عبدالرضا قاسمي /  تهران

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا