مهدي ابدالي رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي كرجرئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج معرفی شد.
به گزارش يافته، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کرج روز گذشته در سالن شمس‌الشموس این اداره برگزار شد و در اين مراسم علاءالدین سیفی سرپرست این اداره تودیع و به جای وی مهدی ابدالی به عنوان رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامي كرج منصوب شد.
این انتصاب طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به وقوع پیوست. در متن حکم صادره از سوی سید‌موسی حسینی‌کاشانی آمده است:
«جناب آقای مهدی ابدالی
عرصه فرهنگ و هنر جولانگاه پیوند گوهر هنر به صدف خدمت است و چه گوارا خواهد بود که این صدف‌، مروارید تلاش مخلصانه و خدمت صادقانه را در دل پرورانده باشد و خوشا آن نفسی که وجودش را در راه پیش‌برد آرمان های نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر این مرز و بوم مصروف داشته باشد.
با عنایت به تعهد و توانمندی جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج منصوب می‌شوید.
مغتنم دانستن فرصت‌ها‌، اجرای دقیق و هوشمندانه قوانین و مقررات، کوشش در شناساندن انقلاب اسلامی و رشد آگاهی‌ها و هنر و فرهنگ اسلامی مردم منطقه از طریق کمک به ایجاد مراکز و انجمنهای هنری و فیلمسازی ، نمایشگاه ها و نمایش فیلمهای فرهنگی و مستند و آموزشی، نمایش فیلم‌های فرهنگی و مستند و آموزشی‌، ایجاد هماهنگی و نظارت بر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری و انتشاراتی و تبلیغاتی در حوزه فعالیت اداره، فراهم آوردن امکانات لازم جهت رشد و شكوفائی استعدادهای هنری و اجرای مسابقات و جشنواره‌ها برابر خط مشی‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از مرکز استان‌، تهیه و تنظیم بودجه واحد تحت سرپرستی با هماهنگی اداره کل و ... از وظایف و ماموریت‌های محوله مورد انتظار در این دوره از مسوولیت شماست.»
قابل ذكر است مهدي ابدالي اهل خرم‌آباد بوده و پيش از اين به عنوان معاون هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه و بويراحمد و كارشناس نمايش اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان خدمت كرده است.
 
 يك لرستاني رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كرج شد


رضا - ج