یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

كسب رتبه 319 رشته تجربي كنكور سراسري تجربي توسط دانش‌آموز نابيناي خرم‌آبادي مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت‌: علی فرج‌پور دانش‌آموز روشن‌دل خرم آبادی توانست در کنکور سراسری سال 93 رتبه 319 رشته علوم انسانی را کسب نماید‌.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی لرستان، گودرز کریمی‌فر اظهار داشت: دانش‌آموزان استثنایی و معلول ثابت کرده‌اند که می‌توانند در عرصه‌های مختلف‌، علمی‌، فرهنگی‌، هنری و ورزشی خوش بدرخشند‌.

وي ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به دانش‌آموز علی فرج‌پور و خانواده‌اش و کلیه مربیان مراكز آموزش و پرورش استثنايي، بيان نمود: فرج‌پور با این موفقیت و درخشش ثابت کرد که معلولیت محدودیت نیست و انسان با مدد از استعدادهای خدادادی می‌تواند قله‌های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری کسب نماید‌‌.

كريمي‌فر ابراز امیدواری کرد این درخشش الگو و سرمشق خوبی برای دانش‌آموزان استثنایی استان باشد تا با تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در عرصه‌های علمی و فرهنگی افتخار‌آفرینی کنند‌.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم‌چنین با صدور پیامی این موفقیت بزرگ علمی و فرهنگی را تبریک گفت‌.

امیرحسین برجی رئیس آموزش و پرورش استثنایی لرستان كسب اين موفقيت بزرگ را به دانش‌آموز نابیناي لرستاني تبريك گفت.

قابل ذكر است علي فرج‌پور متولد 1375 دانش‌آموز ممتاز مركز استثنايي "تربيت" ناحيه دو خرم‌آباد با معدل 19.79 است. علی دارای مدرک تافل است و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. به موسیقی علاقه‌مند است و از سازهایی که می‌تواند بنوازد نی و ارگ است. وی در مسابقات اذان نیز مقام اول استان را دارد.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا