یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سعيد محمدزاده رييس دانشگاه علمي كاربردي لرستان

پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای در 2 بخش "حضوری" و "آموزش‌های خاص‌- حین‌ کار غیرحضوری" براي سال 1393، از يك‌شنبه 19 مردادماه آغاز شد و تا روز یک‌شنبه 26 مرداد‌ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان، رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان با اعلام این خبر گفت: این دانشگاه در گروه‌های آموزشی صنعت، کشاورزی، خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر 4 هزار و 760 دانشجو مي‌پذيرد.

سعید محمدزاده افزود: اين تعداد در 61 کد رشته و 108 کد رشته محل، جهت تحصیل در 24 مرکز آموزش علمی کاربردی استان به صورت حضوری و در یک رشته کارشناسی مدیریت خانواده 500 نفر به صورت غیر‌حضوری برای 2 مرکز آموزش، پذیرش می‌شوند.

وي بيان داشت: ثبت نام دوره‌های مذکور به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند در بازه زماني یاد شده با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان تصریح کرد: پذیرش دوره های مذکور براساس معدل کل فوق دیپلم، مرتبط بودن رشته تحصیلی کاردانی با رشته انتخابی و با توجه به اولویت‌های بومی و غیربومی، سهمیه شاغل، آزاد، رزمندگان و ایثارگران انجام می‌شود و طبق ضوابط معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق می‌گیرد.

محمدزاده همپنین در خصوص پذیرش دوره کارشناسی حرفه‌ای‌(ناپیوسته) به شیوه آموزش‌های خاص "حین‌کار غیرحضوری" گفت: پذیرش در این دوره بر اساس اولویت‌های انتخابی و ظرفیت‌های اختصاص داده شده انجام می‌شود و صرفاً به داوطلبان بومی اختصاص دارد و معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق نمی‌گیرد.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا