یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

كنسرت حسين علي‌زاده در خرم‌آباد برگزار مي‌شودکنسرت سه نوازی با عنوان  نغمه‌ای در پرده به سرپرستی "حسین علی‌زاده" هنرمند برجسته کشور در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان، رئیس انجمن موسیقی لرستان در اين زمينه اظهار داشت: بعد از مدت‌ها انتظار، حسین علی‌زاده استاد ارزنده موسیقی ایرانی به همراهی پژمان حدادی نوازنده توانمند سازهای کوبه‌ای و صبا علی‌زاده نوازنده کمانچه در روزهاي دهم و یازدهم شهریور‌ماه سال جاری به مدت 2 شب در خرم‌آباد به اجرای برنامه خواهد پرداخت‌.

امين عباسیان در ادامه افزود: پس از رایزنی‌های فراوان با کیوان فرزین مدیر برنامه‌های حسین علی‌زاده، این اتفاق مهم در تاريخ موسيقي لرستان شهریور‌ماه سال جاری در خرم‌آباد محقق خواهد شد.

وی گفت: حسین علی‌زاده آهنگساز، نوازنده مدرس چیره‌دست موسیقی ایرانی و خالق آثاری همچون شور‌انگیز‌، راز و نیاز‌، نینوا‌، نوای کهن می‌باشد و در حوزه موسیقی فیلم نیز آثار فاخر و ارزشمندی نیز تولید نموده که می‌توان به دلشدگان‌، گبه‌، زیرتیغ و ... اشاره نمود.

وي بيان داشت: بلیط‌های این كنسرت به علاقه‌مندان در 3 مركز به نشانی "دفتر انجمن موسیقی لرستان" واقع در میدان کیو مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، فروشگاه "نوای زاگرس" در ضلع شرقی چهارراه فرهنگ، مركز موسیقی "تال" واقع در پل دارایی‌زاده و سایت اینترنتی به نشانی www.iranconsert.com عرضه خواهد شد.

قابل ذكر است این کنسرت به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد و انجمن موسیقی لرستان برگزار می‌گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا