یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ذبيح‌الله عصمتي سرپرست آموزش و پرورش معمولانمدیر کل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی ذبیح‌الله عصمتی را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش منطقه معمولان منصوب کرد‌.

به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش معمولان گفت‌: نگرشِ امانتی در پذیرش حکومت و مدیریت، اصلی بنیادی و قاعده‏ای فراگیر در بینش اسلامی و قرآنی است؛ زیرا در منطق دینی همه نعمت‏‌ها ودایع و امانت‏‌های الهی‏‌اند.

فرید بهرامی افزود‌: البته این نعمت‏ها از نظر درجات و مراتب، در یک رتبه قرار ندارند؛ برخی از نعمت‏‌ها به دلیل شمول و فراگیری و کارآیی و اثرگذاری بیش‌تر و نیز به لحاظ ارتباط وظایف و تکالیف برتر با آن‏‌ها، امانتی خاص تلقی می‌‏شوند.

وی خاطرنشان کرد‌: مسأله تعلیم و تربیت آنچنان مهم و حیاتی است و در زوایای مختلف اجتماع تاثیر می‌گذارد که می‌شود مسوولیت در آموزش و پرورش را جزء مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسوولیت‌ها برشمرد.

بهرامی تاکید کرد‌: آموزش و پرورش به عنوان گسترده‌ترین نهاد اجتماعی این ظرفیت و پنانسیل را دارد که در مقاطع مختلف نیروهای کارآمد‌، توانمند‌، خلاق و صاحب فکر و ایده را به بدنه مدیریتی کشور تزریق کند‌، لذا اگر از این منظر به تغییر و تحولات بنگریم، این تحولات فرصتی برای تحرک‌، نشاط و پویایی در آموزش و پرورش است‌.

معاون تربیت بدنی و سلامت به سرپرست جدید توصیه کرد تا با تعامل با فرهنگیان‌، نخبگان و چهره‌های تاثیر‌گذار آرامش و اعتدال را به آموزش و پرورش منطقه هدیه کند‌.

عصمتی هم در سخنان کوتاهی گفت‌: برنامه‌محوری‌، نخبه‌گرایی و پژوهش‌مداری مؤلفه‌های مهمی است که در منطقه مورد تاکید قرار می گیرند‌.

وی نگاه علمی و کارشناسی به مسائل را اولویت دیگر  خود خواند و گفت‌: با تعامل با فرهنگیان و صاحبان خرد و اندیشه تلاش خواهیم کرد تا شاخص‌های مختلف را در منطقه ارتقاء دهیم و دایره تعامل با ائمه جمعه و جماعات و نهادهای انقلابی و اداری را گسترش دهیم‌.

عصمتی که مدرك کارشناسی ارشد علوم سیاسی دارد، در طول 26 سال خدمت در آموزش و پرورش مسوولیت‌های مختلفی همچون تدریس در مراکز آموزشی‌، کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات و معاون آموزشی آموزش و پرورش منطقه معمولان خدمت کرده است‌. وی همچنین در سه دوره متوالی نماینده مردم شهرپلدختر و معمولان در شورای شهر بوده است.

لازم به ذکر است مراسم تجلیل از سیروس شاکرمی رئیس سابق  و معارفه ذبيح‌الله عصمتی سرپرست جدید در حالی برگزار شد که علاوه بر فرهنگیان منطقه‌، مدیران ادارات و ارگان‌های اين شهرستان نيز حضور داشتند.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا