یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جمشید ابوالفتحی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بروجردطی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان جمشید ابوالفتحی به سمت سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بروجرد منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، در مراسم تکریم مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل‌ آموزش و پرورش لرستان ضمن تقدیر و تشکر از فرج‌الله شاهوردي‌زاده مدیریت سابق در زمان 2 سال و 7 ماهه تصدی خود گفت: ما این مراسم را مراسم تودیع نمی‌دانیم چرا که در آموزش و پرورش و نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبنای عقیدتی و ارزشی دارد وداع معنا ندارد‌.

محسن یوسفوند افزود : همه ما به عنوان سربازان نظام و انقلاب وظیفه داریم تا زمانی که مسوولیتی بر دوش ما گذاشته شد به بهترین صورت آن را انجام دهیم و از انجام هرگونه تلاش و کوششی دریغ نکنیم‌.

در ادامه، شاهوردی‌زاده مدیریت سابق آموزش و پرورش شهرستان بروجرد‌، طی سخنانی به دفاع از عملکرد خود در دوران تصدی مسوولیتش پرداخت‌.

سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش بروجرد هم از فرهنگيان بروجرد خواست تا وي را در انجام خدمت و پیشبرد اهداف متعالی‌، تعلیم و تربیت در این شهرستان یاری نمایند.

جمشید ابوالفتحی با اشاره به اعتقاد خود به مشی اعتدال دولت تدبیر و امید گفت‌: تلاش می کنم با هم‌دلی و همفکری و تعامل با نخبگان و چهره‌های تاثیرگذار شاخص‌های تعلیم و تربیت را در شهرستان بروجرد که دارای صبغه طولانی در امور علمی‌، فرهنگی و آموزشی است ارتقاء دهم‌.

ابوالفتحی که کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دارد در مدت 29 سال خدمت در آموزش و پرورش در سمت‌های معاون و مدیر مراکز آموزشی‌، تدریس در مراکز آموزش عالی و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بروجرد به انجام وظیفه پرداخته است‌.

وی پيش از شاهوردي‌زاده تا 12 دي‌ماه 1390 رئيس آموزش و پرورش بروجرد بود.

قابل ذكر است اين مراسم با حضور محسن یوسفوند معاون پرورشی و فرهنگی‌، نادر ساکی مشاور مدیر کل و رئیس اداره تعاون و امور رفاهی و علي قربانی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان برگزار گردید.

سرپرست آموزش و پرورش بروجرد منصوب شد

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا