یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست دانشگاه آزاد خرم‌آباد كارش را آغاز کرد/ واحد خرم‌آباد به دانشگاه جامع تبديل مي‌شودبا وجود مخالفت‌های گسترده، سرپرست جدید دانشگاه آزاد خرم آباد از روز يك‌شنبه فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، يدالله ملکی در مراسم استقبال كاركنان از رئيس جديد، از رئيس عالی دانشگاه و نماینده تام‌الاختیار و نیز کلیه کسانی که در راستای حفظ جایگاه و شأن دانشگاه تلاش می‌کنند تشکر کرد.

سرپرست جدید واحد خرم‌آباد در ادامه خاطرنشان کرد: امروز ما در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و همگی بایستی تلاش کنیم تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد را به جایگاهی که شایسته مردم شریف خرم‌آباد به عنوان مرکز استان لرستان است برسانیم.

ملکی در ادامه با اشاره به این که خود را خدمت‌گزار جامعه دانشگاهی می‌دانم گفت: تا زمانی که در این مسوولیت قرار دارم کم‌ترین سستی و بی‌توجهی نسبت به حقوق دانشگاه روا نخواهم داشت و با خدای خود عهد می‌کنم که جز مصلحت دانشگاه هیچ غرض شخصی را در انجام امور اعمال نکنم و برای پویائی و بالندگی این واحد دانشگاهی، نهایت توان خود را به کار بندم.

وي در ادامه با اشاره به لزوم تدوين سیاست‌های کلان براي تأمین 12 درصد از هزینه‌های جاری دانشگاه از منابع غیر شهریه‌ای نظیر تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: باید برای رسیدن به این هدف، بايد تلاش‌های بسیاری داشته باشیم که لازمه‌ي اصلی آن ایجاد فضای هم‌دلی و صمیمیت و استفاده از همه نیروهای متخصص و توانمند دانشگاه است.

در ادامه این جلسه، معاون اجرائی و هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در یک برهه حساس از  تاریخ حیات خود قرار دارد و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند یک مدیریت جهادی دانشگاهی هستیم.

بهروز دوستی در ادامه تصریح کرد:  امروز بیش از پیش در دانشگاه نیاز به تغییر دیدگاه‌های مدیریتی احساس می‌شود و باید دیدگاه‌های منفعت‌طلبانه‌، گروهی و جناحی از دانشگاه رخت بر بندد و یک هم‌دلی و وفاق در کلیه نیروهای دانشگاهی ایجاد شود كه این همان میثاقی است که رييس عالی دانشگاه و نماینده تام‌الاختیار ایشان بر روی آن تأکید دارند.

وی در ادامه افزود: بایستی فارغ از هر گونه اختلافات شخصی و سلیقه‌ای تمام تلاش خود را در راستای پیشرفت دانشگاه به کار بندیم.

معاون اجرائی و هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در لرستان در ادامه از تصویب بیش از 200 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای دانشگاه‌های آزاد اسلامی لرستان خبر داد و گفت‌: نیمی از این تعداد رشته برای واحد خرم‌آباد خواهد بود.

وی همچنین خاطر‌نشان کرد که با الحاق پردیس علوم تحقیقات به واحد خرم‌آباد و راه‌اندازی این تعداد رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در واحد خرم‌آباد به زودی این واحد دانشگاهی به دانشگاه جامع تبدیل خواهد گردید.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا