یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حمزه فيضي‌پور سرپرست آموزش و پرورش منطقه کوهنانیمدیر کل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی سرپرست آموزش و پرورش منطقه کوهنانی را منصوب کرد‌.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، گودرز کریمی‌فر در این حکم حمزه فیضی‌پور را به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش منطقه کوهنانی منصوب نمود.

فیضی‌پور با مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌ی جامعه شناسی و  23 سال خدمت در آموزش و پرورش سوابقی همچون رئیس شورای شهر کوهنانی‌، مدرس مراکز آموزش عالی شهرستان  کوهدشت‌، معاون و مدیر آموزشگاه‌های منطقه کوهنانی را تجربه کرده است‌.

مراسم تودیع و معارفه ساعت ۱۵ روز چهارشنبه در محل بخش‌داری کوهنانی با حضور  محسن یوسفوند معاون پرورشی و فرهنگی  آموزش و پرورش لرستان، نادر ساکی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی و علی قربانی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان برگزار گردید‌.

در اين مراسم از خدمات فریدون سوری مدیر سابق‌ آموزش و پرورش اين منطقه تقدير شد.

بر اساس شنیده‌ها ظرف روزهای آینده بهمن نريماني مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت نیز تغییر می‌یابد.  گفته می‌شود عباس حسنی‌تبار یکی گزینه‌های مطرح برای ریاست آموزش و پرورش کوهدشت است.

جت‌الله مومنی معاون پژوهش و برنامه‌ریزی ناحيه يك آموزش و پرورش خرم‌آبادانتصاب معاون آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد

طی حکمی از طرف اسدالله عباس‌زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد حجت‌الله مومنی به عنوان معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اين ناحيه منصوب گردید.

مومنی با بیش از 21 سال سابقه اداری و آموزشی سوابقي از قبيل کارشناس مسوول حراست آموزش و پرورش ویسیان‌، کارشناس  مسوول بازرسی آموزش و پرورش ویسیان و مدیريت کانون فرهنگی تربیتی ویسیان را در كارنامه دارد.

قابل ذكر است پيش از اين فريد عبدی‌بسطامی حدود يك سال و نيم عهده‌دار اين سمت بود.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا