یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 

شورای شهر و شهرداری کوهدشت مصوب کرد از این پس مردم کوهدشت فصول گرم را از ساعت 17 عصر به بعد به بهشت زهرا بروند.

به گزارش پایگاه خبری هومیان‌نیوز، در نشستی که با حضور رئیس شورای شهر، روایط عمومی شهرداری کوهدشت‌، مسوولان چاپخانه‌ها، مداحان و اصحاب رسانه‌ی این شهرستان برگزار شد، مصوب گرديد ازاین پس مردم کوهدشت درفصول گرم، از این پس مردم کوهدشت فصول گرم را پس از ساعت 17 عصر به بهشت زهرا بروند.

همچنین در این نشست مصوب شد چاپخانه‌ها از چاپ اعلامیه‌های فوت و مراسم مربوط به آن، پیش از ساعت 17 عصر خودداری کنند در غیر این صورت از سوی شهرداری کوهدشت با آن‌ها برخود خواهد شد.

رئیس شورای شهر کوهدشت در این نشست با بیان این که بیش‌تر علما اتفاق نظر دارند که مردم پایان روزهای پنج‌شنبه به بهشت زهرا بروند، گفت: زمان کاری ادارات هم اجازه نمی‌‌دهد تا کارمندان محل کار خود را ترک کرده و درمراسم سوگ شرکت کنند‌.

بابامراد درویشی ادامه داد: باید مردم کوهدشت از این موضوع استقبال کنند که با خنک شدن هوا مراسم خود را برگزارکنند.

وي بیان داشت: مردم کوهدشت بسیار فهیم هستند و کارفرهنگی و منطقی را می‌پسندند و از آن استقبال می‌کنند.

- - - - - -

انتظار می‌رود مردم کوهدشت از این کار پسندیده استقبال کنند. اميدواريم اين كار پسنديده به عنوان الگويي براي ساير شهرهاي استان نظير خرم‌آباد نيز استفاده شود چرا كه متأسفانه برخي از كسبه، به منظور كسب درآمد در عصر روزهاي پنج‌شنبه، فرهنگ حضور در مراسم را از ساعت 12 يا يك بعدازظهر در گرماي تابستان و حتي در ماه مبارك رمضان باب كرده‌اند!

تغيير اين كار ناپنسد مستلزم فرهنگ سازي مناسب است كه اميدواريم با ياري اصاحاب رسانه و مسوولان خرم‌آباد، در اين شهر نيز اتفاق بيافتد.

در اقدامي پسنديده: مراسم بهشت زهرای کوهدشت به بعد از ساعت 17 موکول شد

تصویر مربوط به آرمستان خضر خرم‌آباد است (عکس: رضا جایدری 1392)

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا