خبرنگاران "پایگاه خبری یافته"، عناوین برتر دهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان را کسب کردند.
 به گزارش یافته، صبح امروز مراسم اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان با حضور مقامات استانی، روزنامه‌نگاری، مدیران مسئول ، خبرنگاران و ... در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار شد.
وحید حاج سعیدی در بخش طنز و‌کاریکاتور موفق به کسب عنوان دوم شد. وی همچنین رتبه سوم را در بخش تیتر کسب کرد.
همچنین فاطمه دارابی خبرنگار پایگاه خبری یافته موفق شد، در بخش مصاحبه این جشنواره رتبه سوم را کسب کند.



بر اساس این گزارش ۲۴۰ اثر به دبیرخانه دهمین جشنواره مطبوعات و رسانه های لرستان ارسال شده بود که پس از داوری در بخش های مختلف نفرات برتر مشخص شدند.
 لازم به ذکر است از ۲۴۰ اثر ارسالی به دبیر خانه این جشنواره ۶ اثر در قالب خبر ، ۶۶ گزارش ،۱۱ گزارش تصویری و عکس، ۱۹ مصاحبه ، ۶۵ یادداشت و سرمقاله ، ۳۸ تیتر ، ۱۸ اثر طنز و کاریکاتور، ۱۵  طراحی و صفحه آرایی و ۲ کلیپ بوده‌ است.  
این جشنواره در ۱۰ بخش عمومی شامل یادداشت، سرمقاله و مقاله، گزارش (خبری-تحلیلی)، مصاحبه، تیتر، عکس (خبری و غیر خبری)، طنز اجتماعی و کاریکاتور، طنز مکتوب کاریکلماتور، طراحی و صفحه‌آرایی، خبر و کلیپ (فضای مجازی) و ۲ بخش ویژه شامل شعار سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ مقام معظم رهبری و کرونا و مدافعان سلامت برگزار شد.
 

شوراي نويسندگان يافته، كسب اين موفقيت را به همکار گرامی خانم " فاطمه دارابی"، آقای " وحید حاج سعیدی"  و همه منتخبین تبريك عرض نموده و برايشان آرزوي توفيق روزافزون مي‌نمايند.