یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: پویش "مهرانه شوق" به منظور تامین نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان محلات کم برخوردار این استان از امروز یکشنبه (۱۹ شهریورماه) آغاز شده است و تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد.
"همایون عمودی زاده" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این پویش در راستای تکمیل و عملیاتی شدن طرح "۲۰۲۰" در پنج محله کم برخوردار چهار شهر خرم آباد، دورود، کوهدشت و الیگودرز اجرایی شده است.
وی اظهار داشت: برخی افراد کم بضاعت در محلات کم برخوردار استان تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند بنابراین ساماندهی وضعیت معیشت آنان ضرورت دارد که به همین منظور پویش" مهرانه شوق" با هدف تامین نوشت افزار دانش آموزان این مناطق با حمایت بهزیستی راه اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه این پویش با همکاری دستگاه های اجرایی استان دنبال می شود ادامه داد: در قالب این پویش پنج منطقه کم برخوردار "پشت بازار" و "اسد آبادی" خرم آباد، "انگشته "دورود، "بوعلی" کوهدشت و "مالاریا" الیگودرز تحت پوشش قرار گرفته اند و نوشت افزار دانش آموزان تامین خواهد شد.
 عمودی زاده گفت: در حال حاضر بسیاری از دانش آموزان نیازمند در مناطق مختلف ایران مشغول تحصیل هستند و برای تامین هزینه های اولیه خود مشکلات جدی دارند که امید است با کمک خیرین و نیکوکاران و همکاری با معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی، زمینه تحصیل آنها به بهترین شکل ممکن فراهم شود.
 وی افزود: خیرین و علاقه مندان به شرکت در این پویش می توانند با واریز وجوه نقدی خود از طریق شماره کارت مشارکت های مردمی ۶۳۶۷۹۵۷۰۱۹۴۸۰۸۶۷، یا شماره شبای IR۵۳۰۱۰۰۰۰۴۱۶۶۰۳۴۵۳۸۷۳۵۳۰۰ یا سامانه #۱۲۳* در این پویش شرکت کنند. مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: ۱۰ هزار دانش آموز و سه هزار و ۵۰۰ دانشجو در استان تحت پوشش طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار هستند.
               



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا