یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از ارسال ۲۴۰ اثر به دهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان لرستان خبر داد.
به گزارش روز یکشنبه یافته، « اعظم روانشاد» با اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع ۲۴۰ اثر ارسالی به این جشنواره ۶ اثر در قالب خبر، ۶۶ گزارش، ۱۱ گزارش تصویری و عکس، ۱۹ مصاحبه، ۶۵ یادداشت و سرمقاله و ۳۸ تیتر به این دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
وی ادامه داد: ۱۸ اثر طنز و کاریکاتور، ۱۵ طراحی و صفحه‌آرایی و ۲ کلیپ نیز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه ارزیابی اولیه آثار ارسال شده در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: این آثار بعد از داوری اولیه توسط داوران مطرح کشوری، مورد ارزیابی نهایی قرار می‌گیرند.
روانشاد گفت: آثار ارسال شده در همه بخش‌ها با رعایت استاندار‌های لازم به داوری سپرده می‌شود و روند داوری آثار نیز امروز شروع می‌شود.
وی ادامه داد: آیین اختتامیه این جشنواره مهرماه سال جاری برگزار می‌شود و برنامه‌های جانبی این جشنواره نیز متعاقباً اعلام می‌گردد.
نهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های لرستان سال ۱۳۹۹ برگزار شده است که با پیگیری‌های صورت گرفته توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان و معاونت فرهنگی این دستگاه؛ مهر ماه امسال نیز دهمین دوره این جشنواره برگزار می‌شود.



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا