عصر شنبه 29 بهمن جلسه آخرین وضعیت تایید ضوابط و صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان لرستان در ارتباط تصویری با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان بررسی شد.
مدیر کل آموزش و پرورش در این جلسه با تبریک مبعث پیامبر اسلام (ص)  و قدردانی از زحمات همکارانی که در این سه روز تعطیل بصورت شبانه روزی  و کار جهادی پیگیر صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان بودند گفت : با توجه به برخی خطاهای سیستمی و مشکل کسر ساعت موظف ولی خوشبختانه تا ساعت ۱۸ امروز بطور میانگین ۸۴ درصد فرهنگیان استان تایید ضوابط و صدور احکام آنها انجام گرفته است.
رضا عزتی با بیان اینکه تا ساعت برگزاری جلسه از ۲۷ هزار  فرهنگی استان بیش از ۲۳ هزار تایید ضوابط  و صدور احکام انجام گرفته است افزود : آموزش و پرورش بروجرد و ازنا با بیش از ۹۳ درصد تایید ضوابط و صدور احکام در بین شهرستانهای استان و اشترینان و کاکاوند با ۹۹ درصد در بین بخش های استان پیشرو هستند که جای تقدیر دارد .
وی تصریح کرد : مناطقی هم که  عملکرد مناسبی در این  زمینه نداشتند با اعزام کارشناسان از اداره کل به دنبال رفع نواقص و تسریع  در رتبه بندی فرهنگیان هستیم
پیش بینی می شود با تصمیماتی که مدیر کل آموزش و پرورش استان اتخاذ کردند تا فردا تایید ضوابط و صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان لرستان به پایان برسد.
گفتنی است در سه روز تعطیل حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان اداری و ستادی  آموزش و پرورش در سطح استان برای تایید ضوابط و صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان مشغول به فعالیت هستند .
 
خبر: امین آقامیرزایی