علی طولابی پدیده خوانندگی این دوره عصر جدید توانست قهرمان مسابقات شود.
به گزارش یافته؛ با پایان رای‌گیری مردمی فینال عصر جدید علی طولابی پدیده خوانندگی این دوره توانست با کسب بیش از ۵میلیون و ۵۶۳ هزار رای قهرمان این دوره از مسابقات شود.
علی طولابی پسر نوجوان ۱۳ ساله اهل کوهدشت در برنامه عصرجدید آهنگ زیبایی را به اجرا گذاشت که استقبال زیادی از آن صورت گرفت با اجرای آهنگ‌های مقامی توانست استعداد خود را نشان بدهد.
این نوجوان لرستانی در این برنامه می‌گوید که زمانی ۵ سال سن داشته شروع به خواندن آهنگ‌های مختلفی کرده‌ام و با خواندن آهنگ هوای تو کردم از علی علیزاده مورد تشویق خانواده‌اش قرار گرفته است و به همین دلیل همیشه او را برای خوانندگی حمایت می‌کردند.
وی در مرحله نیمه نهایی توانست اجرای بسیار زیبا و خارق العاده داشته باشد و با چهار چراغ سفید به فینال راه پیدا کند و در فینال هم موفق شد به مرحله رای مردمی برود.
اجرای طولابی در مرحله نیمه نهایی با آهنگ کردی از ابراهیم تاتلیس خواننده ترکیه شروع شد و به سرعت ۴ چراغ سفید گرفت سپس آقای همایونفر از او خواست که یک آواز شور با چهچه نیز بخواند که این کار را هم به خوبی انجام داد و به درخواست خانم ژاله صامتی هم یک آهنگ لری به نام تفنگ خواند که باعث شد همه او را تشویق کنند.
شایان ذکر است گروه «پهلوانک‌های ایران زمین» با کسب بیش از ۴ میلیون رای در جایگاه دوم قرار گرفتند و پیمان ابراهیمی از اصفهان با بیش از ۳ میلیون رای سوم شد.
همچنین "ساینا شیخ" در رتبه چهارم، "ستیلا و آنیس" در رتبه پنجم و "احسان یاسین" در رتبه ششم قرار گرفتند.

این ویژه‌برنامه شنبه و یکشنبه، در ۲بخش، بعد از اذان مغرب تا اخبار و بعد از خبر تا بامداد دوشنبه 27 تیرماه، روانه آنتن شبکه سه سیما شد.




علی طولابی قهرمان «عصرجدید۳» شد/ شرط احسان علیخانی برای ادامه برنامه











.