یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هنری و امور سینمایی حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به برگزاری ششمین دوره جشنواره ملی فانوس در دو مرحله استانی و کشوری، گفت: این جشنواره در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش آزاد برگزار می‌شود.
«محسن مرادی» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، با اشاره به برگزاری ششمین دوره جشنواره ملی فانوس در دو مرحله استانی و کشوری، اظهار داشت: این جشنواره در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش آزاد برگزار می‌شود.
وی افزود: ششمین جشنواره ملی فانوس، در بخش هنر‌های نمایشی در رشته‌های تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، متن نمایش نامه و در بخش هنر‌های تجسمی در رشته‌های عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیل‌بورد، مجسمه‌سازی و خوش‌نویسی نستعلیق برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: این جشنواره در بخش فیلم و سریال در رشته‌های سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله‌تئاتر، انیمیشن، مستند بلند و کوتاه و نماهنگ و در بخش موسیقی و سرود در رشته‌های موسیقی با کلام و بی‌کلام، سرود دانش‌آموزی و همخوانی برگزار می‌شود.
دبیر جشنواره ملی فانوس در استان لرستان، تصریح کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش رادیویی در رشته‌های نمایش رادیویی و پادکست و در بخش آزاد در رشته‌های متن نمایشنامه، عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیل‌بورد، فیلم مستند کوتاه و بلند، نماهنگ و موسیقی با کلام به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
مرادی گفت: مرحله استانی این جشنواره به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: موضوع تمامی آثار بایستی مرتبط با حوزه دفاع مقدس و مقاومت از قبیل نقش بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش بسیج در دفاع مقدس، شهیدان، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان و خانواده‌های معظم این عزیزان در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و وطن و مجاهدان و مقاومت اسلامی باشد.
معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره ۳۱ تیرماه سال جاری است، ابراز کرد: مرحله استانی این جشنواره مردادماه سال جاری و جشنواره ملی آبان‌ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود و در مرحله استانی به برگزیده هر بخش لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه آثار برگزیده از سوی دبیرخانه جشنواره استانی جهت شرکت در جشنواره ملی ارسال می‌شوند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره آثار خود را به آدرس، خرم آباد، اسدآبادی، خیابان‌اندیشه، جنب ترمینال شرق، کوچه‌اندیشمند نهم، پلاک ۱، کد پستی ۶۸۱۶۶۶۸۳۳- صندوق پستی ۳۷۴- ۶۸۱۳۵ و یا با شماره واتساپ ۰۹۱۰۶۵۰۷۱۷۶ ارسال نمایند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا