یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در جلسه‌ای با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اولویت‌های فرهنگی این اداره کل در دولت سیزدهم مشخص و تبیین شد.
به گزارش روز چهارشنبه یافته، در جلسه‌ای با حضور مدیرکل و همچنین معاون فرهنگی و امور رسانه، رئیس کارگروه فرهنگی، سرپرست حراست، مسئول روابط عمومی و مسئول دفتر مدیریت در سالن جلسات شهید حیدریان برگزار شد، اولویت‌های فرهنگی استان در دولت سیزدهم شناسایی و مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
منصور احمدی در ابتدای این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و تشکر و تقدیر از احمد حسین فتایی، مدیرکل سابق، گفت: برگزاری جلسات تحلیل و بررسی وضعیت فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی استان باهدف شناسایی کاستی‌ها و ظرفیت‌ها، ارائه راهکارهای پیشنهادی و تدوین برنامه‌های اجرایی بر این اساس، یکی از اهدافی است که با جدیت دنبال خواهیم کرد.
وی افزود: در این راستا نیاز است بدنه کارشناسی اداره کل بیش‌ازپیش به کار گرفته شود و به دنبال آن هستیم که اختیارات بیشتری را در حوزه‌های مختلف، به کارشناسان واگذار کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تمامی حوزه‌ها و محورهای کاری را به‌موازات هم پیش خواهیم برد و به‌گونه‌ای عمل خواهیم کرد که ظرفیت نیروی انسانی و اعتبارات اداره کل، تمام و کمال در راستای پیشبرد و تعالی اهداف و سیاست‌های فرهنگی دولت سیزدهم به کار گرفته شود.
وی با تأکید بر اینکه 《 اقدامات موفق صورت گرفته درگذشته را دنبال خواهیم کرد 》اذعان داشت: بر اساس تجربیات و شناخت قبلی و همچنین نتایج حاصله از این جلسات، یک برنامه مدون و ساختارمند را طراحی خواهیم کرد که محور فعالیت‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی اداره کل در سه بازه زمانی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خواهد بود و علاوه بر آن، اقدامات مثبت و مؤثر گذشته را نیز دنبال می‌کنیم.
در پایان این جلسه، پیشنهاد‌ها، راهکارها و برنامه‌های ارائه‌شده در حوزه فرهنگی، پس از بررسی و تبیین، در قالب ۱۰ شاخص کلی تدوین شد.
لازم به ذکر است که طی روزهای آینده، همین جلسه با محوریت فعالیت‌های هنری و سینمایی، توسعه مدیریت منابع انسانی و فعالیت‌های عمرانی برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا