سرپرست آموزش و پرورش شهرستان الشتر منصوب شد- يافتهمدیر کل آموزش و پرورش لرستان با صدور حکمی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان الشتررا منصوب کرد‌.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش استان، "گودرز کریمی‌فر" با تقدیر از خدمات "حجت‌الله امیری" مدیر سابق، "جواد اسلام‌دوست" را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان الشتر منصوب کرد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان الشتر گفت‌: مسوولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اگر با قصد و نیت خدمت به مردم و نظام صورت گیرد دارای ارزشی گران‌قیمت است و باید از لحظه لحظه آن استفاده کرد تا زمینه رشد و تعالی جامعه فراهم شود‌.

"توكلي" خدمت در نظام تعلیم و تربیت را دارای ارزشی مضاعف دانست و افزود: باید در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های وزارت با رویکرد عزم ملی و مدیریت جهادی گام برداشت‌.

جواد اسلام‌دوست سرپرست آموزش و پرورش الشتر - يافتهسرپرست جديد آموزش و پرورش سلسله نيز در این مراسم اظهار داشت: من خود را سرباز نظام و مقلد مقام معظم رهبری می‌دانم و به آن افتخار می‌کنم و تمام تلاش خود را برای ارتقا جایگاه شهرستان سلسله و رشد و تعالی دانش‌آموزان و فرهنگیان به کار می‌گیرم‌.

اسلام‌دوست مهم‌ترین برنامه‌های خود را گسترش و تعمیق فعالیت‌های آموزشي و پر‌ورشي، نهادینه کردن برنامه‌های تربیتی، آموزشي در مدارس و پرهیز از افراط و تفریط در مسائل آموزشي‌ و نيز تعامل و مشارکت با نهادها و دستگاه‌های ديگر اعلام کرد‌.

جواد اسلام‌دوست دانش‌آموخته رشته ادبیات فارسی است و در سوابق وي مسوولیت‌هایی هم‌چون کارشناس امور تربیتی و معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان الشتر وجود دارد‌. وی همچنین سابقه 41 ماه حضور در جبهه‌های جنگ و فرماندهی گردان‌های عاشورا را در کارنامه کاری خ دارد.

قابل ذكر است مراسم توديع و معارفه اميري و اسلام دوست صبح روز يك‌شنبه 17 فروردين‌ماه با حضور توكلي معاون آموزش ابتدايي اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان، ساكي رئيس اداره تعاون و رفاه و قرباني مسوول اداره روابط عمومي استان برگزار شد.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان الشتر منصوب شد- يافته