یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهرداري خرم‌آباد در نمايشگاه "بهار مالگه" امسال، در طرحي نو با برپايي غرفه‌هاي وي‍‍ژه معرفي مفاخر و مشاهير لرستان بازديدكنندگان نوروزي را به آشنايي با آن‌ها فرا خواهده است.

 به گزارش يافته، در فضاي اين نمايشگاه كه پيش از اين تنها به غرفه‌هاي صنايع دستي و خوراكي‌هاي محلي اختصاص داشت، ستاد اسكان مسافران نوروزي و راهيان نور شهرداري خرم‌آباد تحت عنوان پايگاه اطلاع‌رساني شهرداري خرم‌آباد در فضايي سنتي و محلي، بخشي از چهره‌هاي فرهنگي و سرداران شهيد استان را به نمايش گذاشته است.

بازديدكنندگان در ازدحام نمايشگاه هر كدام دقايقي مي‌ايستند و فرهنگ معرفت، افتخار، عزت و شهادت را مرور مي‌كنند.

جالب توجه اين كه صد هزار نقشه راهنماي شهر خرم‌آباد نيز در اين نمايشگاه همراه با معرفي جاذبه‌هاي تاريخي، طبيعي و گردشگري در دسترس مهمانان قرار مي‌گيرد.

در نخستين روز نوروز 92 و همزمان با سال تحويل فعاليت اين نمايشگاه در محل پارك شريعتي شمشيرآباد آغاز شده است.
ستاد اسكان مهمانان نورزي مستقر در همين پارك نيز به صورت شبانه‌روزي امرخدمت‌رساني به مسافران نورزي را به صورت مناسبي انجام مي‌دهد.

* در حاشيه:

صبح نخستين روز سال 1392 استاندار لرستان به اتفاق هيات همراه از نمايشگاه بهار مالگه واقع در پارك شريعتي خرم‌آباد ديدن كرد. حبيب‌اله دهمرده ضمن توقف در غرفه‌هاي مختلف اين نمايشگاه كه به همت شهرداري خرم‌آباد و در فضايي سنتي و محلي برگزار شده است، از اقدام مثبت و ابتكاري شهرداري خرم‌آباد در بر پايي نخستين نمايشگاه مشاهير، مفاخر و سرداران شهيد لرستان در كنار ديگر نمادهاي فرهنگي، صنايع دستي و غرفه‌هاي نمايشگاه تقدير كرد.

نوروز امسال شهرداري خرم آباد در اقدامي نو، با برقراري راديو نمايشگاه و ارتباط با بازديدكنندگان به صورت مستمر در قالب پيام‌هاي تبريك نوروزي، پيام‌هاي شهروندي كوتاه را براي مدعووين تهيه و پخش مي‌كند. اين پيام‌ها با هدف بهبود فرهنگ شهروندي و مشاركت مردمي تهيه و تنظيم مي‌گردد.

در نمايشگاه بهار مالگه، اين رويكرد آموزشي در ايام نوروز با موضوعات مشاركت مردم در زيباسازي شهر و حفظ و نگه‌داري از اموال عمومي و پرداخت به هنگام عوارض با اقبال مخاطبان مواجه شده است.

 بازديد و سركشي شهردار خرم‌آباد به طور سرزده از محل اسكان مهمانان نورزي و نمايشگاه‌هاي ستاد اسكان و استقبال شهرداري خرم‌آباد، در تمام ساعات شبانه‌روز و حتي تا پاسي از شب گذشته، استمرار دارد.

 

 رضا - ج / خرم‌آباد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا