یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در اولين دقايق تحويل سال 1392 اعضا ستاد تسهيلات نوروزي لرستان از اولين مهمانان نوروزي كه به ديدن خرم‌آباد آمده بودند مورد استقبال و تقدير قرار گرفتند.

 به گزارش يافته بخ نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی لرستان، در مراسم استقبال از اولين مهمان نوروزي خرم‌آباد، جمعي مديران استان و تعداي از شهروندان خرم‌آبادي با پوشيدن لباس محلي و اجراي مراسم رقص لري، دود كردن اسپند و اهدا شاخه‌هاي گل و شيريني، سنت مهمان‌نوازي مردم اين ديار را به نمايش گذاشتند.

در اين مراسم كه با حضور قرباني مدير كل ميراث فرهنگي استان و معاونين وي و همچنين جمعي از پرسنل ستاد نوروزي در ورودي شهر خرم‌آباد از سمت بروجرد انجام گرفت، اولين مهمان نوروزي و اعضاي خانواده‌اش با هدايايي از طرف ميراث فرهنگي لرستان مورد استقبال قرار گرفتند و مشمول طرح اقامت يك روزه رايگان گرديدند.

همچنين جمعي از كاركنان اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان لرستان، اولين دقايق شروع سال جديد را با مهمانان نوروزي و استقبال و خوشامدگويي به آن‌ها سپري نمودند .

لازم به ذكر است پايگاه‌هاي استقبال از مهمانان نوروزي با مديريت اعضا ستاد تسهيلات سفر تا پايان تعطيلات در ورودي شهرهاي استان داير بوده و آماده راهنمايي و اعطاي محصولات فرهنگي به هم‌وطنان عزيز مي‌باشند.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا