یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در مراسمي كه سه‌شنبه 29 اسفندماه با حضور شريعت‌نژاد معاون استاندار، قرباني مدير كل ميراث فرهنگي لرستان، اسماعيليان مدير كل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، كلانتري مدير كل آموزش و پرورش و همچنين جمعي از مهمانان نوروزي، گردشگران و مردم خرم‌آباد در ورودي قلعه فلك‌الافلاك برگزار شد، مراسم صداي بهار در لرستان برگزار شد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، مدير كل ميراث فرهنگي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري لرستان در اين مراسم اظهار داشت: پذيرايي از مهمان به عنوان حبيب خدا در فرهنگ ما ايرانيان ريشه داشته و بر اين اساس مردم لرستان ميهمان را مشتاقانه استقبال و ميزباني مي‌كنند. طبيعت لرستان با الهام از اين مردم با فرهنگ و با ريشه و اصالت پيش پاي مسافران نوروزي قامت طبيعت را به طرز افسانه‌اي آراسته است.

سيد قاسم قرباني گفت: اميدواريم مردم عزيز لرستان، مهمانان و گردشگران بتوانند از برنامه‌هاي اداره كل كه با همت اعضاي ستاد تسهيلات نوروزي مهيا شده استفاده كنند.

در ادامه معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان گفت: استان لرستان داراي ابنيه ‌باستاني، آبشارها، پل‌هاي تاريخي و از همه مهم‌تر مردمي مهمان‌نواز و با نجابت است كه در اين ايام پذيراي مهمانان عزيز خواهند بود.

حسن شريعت‌نژاد بيان نمود: بحث گردشگري و سفر از توصيه‌هاي بزرگان ماست كه باعث نشاط اجتماعي و شادابي همه مردم مي‌شود، لذا ما و همه كساني كه به عنوان خدمت‌گذاران مردم عزيز هستند بايد همه ظرفيت و تلاش خودشان را به كار گيرند تا ان‌شاء‌لله در اين چند روزه ايام نوروز تمهيداتي فراهم شود تا همه مهمانان عزيز در رفاه و آرامش كامل باشند .

در ادامه اين مراسم سيروس ابراهيمي مدير كل امور استان‌ها در سازمان ميراث فرهنگي از برنامه‌ها و مراسم برگزاري صداي بهار ديدن نمود.

پس از آن هنرمندان لرستاني با اجراي موسيقي زنده و اجراي نمايش، لحظاتي شاد براي شركت كنندگان در افتتاحيه جشنواره صداي بهار فراهم نمودند.

اين گروه از هنرمندان تا روز 4 فروردين هر روز و قبل از ايام فاطميه با برنامه‌ها و موسيقي شاد پذيراي مهمانان نوروزي و مردم لرستان هستند. از روز پنجم فروردين به بعد اين برنامه‌ها با حال و هواي ايام فاطميه برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا