یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره  فرهنگی هنری شعار سال 1392 را در 3 موضوع برگزار مي‌كند.

به گزارش يافته، با توجه به فرا رسيدن سال نوي خورشیدی و به منظور تبیین و اشاعه فرهنگِ شعار سال جدید که هم‌زمان با پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام خواهد شد، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره شعار سال را برگزار می‌کند.

محورهاي برگزاري اين جشنواره عبارتند از:

1-     طراحی گرافیک

2-      عکاسی (با دوربین حرفه‌ای، آماتوری و گوشی همراه)

3-      پیامک

 

تبصره: همه موارد فوق باید مرتبط با موضوع شعار سال 1392 باشد كه عبارتند از:

الف: اشاعه و فرهنگ‌سازی مفهوم شعار سال جدید بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی

ب: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با شعار سال جدید

ج: شناسایی و ارج نهادن به پدیدآورندگانی که به موضوع نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اهتمام دارند.

د: استفاده از ظرفیت‌های متنوع فرهنگی هنری برای بهره برداری در رسانه های کشور

 

ضوابط و مقررات شرکت در جشنواره

1- آثار طراحی گرافیک در سایز دست‌کم 50*70 و حداکثر 100*70 سانتی‌متر با فرمت jpg  و با کیفیت چاپ به نشانی  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدارسال شود. بدیهی است پس از داوری آثار و در صورت پذیرفته شدن اثر ارسالی، فایل نهایی با فرمت  tif و کیفیت چاپ دریافت خواهد شد.

2-  فایل عکس با اندازه دست کم 25*35 و کیفیت چاپ به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید   ارسال شود.

3- متن پیامک به فارسی  و بین 25 تا 180 کاراکتر(بدون احتساب فاصله بین کلمات و مشخصات ارسال کننده پیامک) باشد. متن‌های خارج از این محدوده و بیت‌ها و جملات تکراری که پیش از این منتشر شده یا در سایر جشنواره‌ها حائز رتبه شده‌اند در جشنواره شرکت داده نخواهند شد. متن پیامک باید تک بیت، مصرع یا جمله‌ای زیبا و تاثیرگذار باشد که برای نخستین بار آفریده شده است.

4- همراه همه آثار، نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام استان و شماره تماس ثابت با پیش شماره شهرستان درج شود.

 

داوری آثار

آثار دریافتی که حائز شرایط مندرج در فراخوان باشند پس از ارزیابی توسط هیأت داوران، انتخاب و از نفرات برگزیده در آیین پایانی جشنواره(در اوایل اردی‌بهشت‌ماه 1392) قدردانی خواهد شد.

 

جوایز برگزیدگان

به 10 نفر از برگزیدگان هر رشته جوایز نفیسی اهدا و در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آنان قدردانی خواهد شد. آثار برگزیده در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم نیز قرار خواهد گرفت.

 

زمان و شیوه شرکت در جشنواره

1- علاقه‌مندان می‌توانند آثار طراحی و عکاسی خود را بر اساس شرایط مندرج در فراخوان بعد از اعلام عنوان سال 1392 تا پایان فروردین ماه 92 همراه با مشخصات کامل به نشانی ارائه شده در فراخوان و پیامک‌های خود را با توجه به شرایط ذکرشده به شماره  100038513  ارسال فرمایند.

2-  برای تمامی شرکت کنندگان حداکثر پس از 24 ساعت پیام دریافت آثار به سامانه ارسال کننده ارسال خواهد شد.

 

نشانی سایت www. farhang.gov.ir            پست الكترونيك این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا