یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

كتيبه‌هاي به دست آمده از كاوش‌هاي باستان‌شناسي قلعه گوري سيمره در ايام نوروز براي عموم مردم به نمايش گذاشته مي‌شوند.

به گزارش يافته و به نقل از روابط عمومي ميراث فرهنگي لرستان، مدير كل اين نهاد اظهار داشت: تا كنون 20 جلسه شهرستاني با فرمانداران و 25 جلسه در دبيرخانه اداره كل با حضور نمايندگان دستگاه‌هاي مرتبط در ارتباط با برنامه‌هاي ايام نوروز در لرستان صورت گرفته است.

قاسم قرباني گفت: در ايام نوروز 400 هزار نسخه اقلام تبليغاتي اعم از بروشور، پوستر، كارت پستال و cd جاذبه‌هاي گردشگري استان توزيع خواهد شد.

وي عنوان كرد: 14 پايگاه اطلاع‌رساني در مبادي ورودي شهرستان‌هاي استان و 15 پايگاه هلال‌احمر در سطح استان آماده سرويس‌دهي به گردشگران مي‌باشند.

قرباني ادامه بيان نمود: 12 نمايشگاه مختلف از جمله نمايشگاه صنايع دستي و جاذبه‌هاي گردشگري در 10 شهر استان برپا مي‌شود.

مدير كل ميراث فرهنگي لرستان از به نمايش در آمدن اشياء كشف شده در آخرين كاوش‌هاي باستان‌شناسي قلعه‌گوري رماوند سيمره خبر داد و گفت: مهم ترين اشياء به دست آمده از اين كاوش دو كتيبه به خط پهلوي ساساني مي‌باشد كه جهت بازديد گردشگران در ايام نوروز به نمايش در خواهند آمد.

قرباني افزود: در ايام نوروز 130 نفر از كاركنان ميراث فرهنگي در زمينه‌هاي مختلف جهت خدمت‌رساني به مسافران نوروزي شيفت‌بندي شده‌اند كه در همين راستا پيك‌هاي موتوري جهت راهنمايي مسافران نوروزي آماده مي‌باشند.

وي همچنين به نرم‌افزار جاذبه‌هاي گردشگري استان لرستان اشاره كرد و گفت: اين نرم‌افزار هم‌اكنون بر روي سايت اداره كل قرار دارد و در ايام نوروز به بازديدكنندگان ارائه مي‌شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا