مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اعلام پایان مهلت ثبت نام در پانزدهمین جشنواره‌ی ملی خوشنویسی رضوی، گفت: ٢٨١ هنرمندان خوشنویس از سراسر کشور در این جشنواره ثبت نام نموده و آثار خود را در سامانه‌ی جشنواره بارگذاری کرده‌اند.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، با اشاره به حضور پر رنگ هنرمندان خوشنویس استان لرستان در این جشنواره، گفت: با اتمام مهلت ثبت نام و ارسال اثر به پانزدهمین جشنواره‌ی ملی خوشنویسی در استان لرستان، ٥٩٣ اثر از ٢٨١ هنرمند خوشنویس در سامانه‌ی الکترونیکی ثبت‌نام، بارگذاری گردیده که یک رکورد محسوب می‌شود.
وی افزود: بیشترین آثار ارسالی به جشنواره به ترتیب در بخش‌های خط نستعلیق، شکسته‌نستعلیق، ثلث، نسخ و خط تحریری ثبت شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اعلام آغاز مرحله‌ی داوری انتخاب آثار راه‌یافته به نمایشگاه و بخش نهایی جشنواره، گفت: از صبح امروز داوران مرحله‌ی انتخاب به بررسی آثار ارسالی در خط‌های مختلف پرداخته و هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه و بخش نهایی جشنواره راه پیدا خواهد کرد، می‌بایست اصل اثر را به صورت قاب شده را از طریق پست به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال نمایند و دبیرخانه در قبال آثار قاب نشده هیچ تعهدی ندارد.
دبیر پانزدهمین جشنواره‌ی ملی خوشنویسی رضوی لرستان همچنین از رایزنی با چهره‌ها و اساتید شاخص خوشنویسی کشور برای داوری بخش نهایی جشنواره خبر داد و گفت: از هم‌اکنون مشغول رایزنی با اساتید و چهره‌های شاخص کشوری برای حضور در هیات داوران بخش نهایی جشنواره هستیم و قرار است در هر بخش و خط جشنواره از حضور این اساتید استفاده کنیم.
آیین اختتامیه و گشایش نمایشگاه آثار پانزدهمین جشنواره‌ی ملی خوشنویسی رضوی استان لرستان، ١١ مردادماه با حضور برگزیدگان، اساتید برجسته‌ی خوشنویسی کشور و استان و مسئولین کشوری و استاني، در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.