مدير كل اطلاعات استان لرستان در بيانيه‌اي، ضايعه اسفناك ارتحال آيت‌الله سيدحسن طاهري خرم‌آبادي را تسليت گفت.

به گزارش ایرنا، در متن اين پيام آمده است:

انا لله و انا اليه راجعون

إذا مات العالم انثلم في الإسلام ثلمة، و لا يسدها شيء

ضايعه تاسف‌بار ارتحال ملكوتي عالم جليل‌القدر، فقيه بزرگوار و مجاهد نستوه حضرت آيت‌ا... حاج سيد حسن طاهري‌خرم‌آبادي نماينده گران‌قدر مجلس خبرگان رهبري، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، امام جمعه موقت تهران و عضو هيأت رييسه خبرگان رهبري، موجب تأسف و تأثر گرديد.

اين ضايعه اندوه‌بار را به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقليد، علماي اسلام و نمايندگام محترم مجلس خبرگان، مردم شريف لرستان، بالاخص بيت مكرم و معزز آن مرحوم، تسليت گفته و از درگاه خداوند سبحان، علو درجات آن عالم رباني را مسألت مي‌كند.

همراهي و پشتيباني ايشان از نهضت اسلامي و سپس پذيرش مسووليت‌هاي خطير و تعيين‌كننده در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و حمايت‌هاي بي‌دريغ و مستمر از ولايت فقيه و اطاعت از امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و نيز تلاش در حوزه‌هاي علميه و تربيت شاگردان انقلابي و ولايي و ترويج علوم و معارف اسلام ناب محمدي(ص) و مكتب اهل بيت(ع) تابلوي شكوهمندي از جهاد في سبيل ا... و همت براي تحقق اهداف و آرمان هاي بلند تنقلاب و امام را فراروي شيفتگان خدمت به قرآن و عترت و مدافعان انقلاب اسلامي قرار داده است.

آن عالم رباني از شخصيت‌هاي برجسته حوزوي و سياسي و از شاگردان و ياران نزديك و معتمد حضرت امام راحل(ره) بودند كه از شروع نهضت اسلامي در پشتيباني از حضرت امام خميني(ره) پيش‌قدم بوده و همواره در حمايت عملي از نظام جمهوري اسلامي و مقام معظم رهبري حضرت آيت‌ا... العظمي الامام خامنه‌اي مد ظلع العالي لحظه‌اي دريغ نكرده‌اند.

آن فقيه بزرگوار عمر پر بركت و گران‌بهاي خويش را در راه اعتلاي حوزه‌هاي علميه و معارف اسلام و خدمت به مردم شريف و نجيب استان لرستان سپري نمود.

از خداوند متعال براي آن فقيه سعيد غفران و رضوان الهي را مسألت نموده و صبر جزيل و جميل براي بازماندگان خواهانيم.

مدير كل اطلاعات لرستان