اولین جشنواره و نمایشگاه مُد و لباس ایرانی ـ اسلامی اسفندماه سال جاری در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار می‎شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، اولین جشنواره و نمایشگاه مُد و لباس ایرانی ـ اسلامی در استان لرستان در سه بخش طراحی لباس، دوخت لباس و بخش‌های ویژه‌ی جشنواره شامل طراحی و تولید لباس و متعلقات عفاف و حجاب و طراحی و تولید لباس بومی ـ محلی مردانه و زنانه برگزار می‌شود.
ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه‌ی ایده‌ها، طرح‌ها و الگوهای نوین مُد و لباس ایرانی ـ اسلامی، معرفی توانمندی‌های صنایع پوشاک و لباس بومی به مخاطبان، ایجاد فضای مناسب برای انتقال و تبادل دانش رسمی و بومی در حوزه مُد و لباس، ورود کالای ملی به سبد خانوار ایرانی و حمایت از تولیدات ملی در حوزه مُد و لباس از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.
بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره مهلت ارسال آثار ٢٠ تا ٣٠ بهمن‌ماه خواهد بود و داوری اولیه و اعلام نتایج آثار راه‌یافته به جشنواره و نمایشگاه نیز هفتم اسفندماه صورت خواهد گرفت.
بر همین اساس نمایشگاه مُد و لباس ایرانی ـ اسلامی از ١٤ تا ١٩ اسفندماه برگزار می‌شود و آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان نیز ١٩ اسفندماه خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه جشنواره به آدرس خرم‌آباد، میدان ٢٢ بهمن (کیو)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان مراجعه و یا با شماره ٣٣٢٠١٧٩٤-٠٦٦ تماس حاصل نمایند.
یادآور می‌شود، این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری بنیاد ملی مُد و لباس اسلامی ـ ایرانی، کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور بانوان استانداری استان لرستان برگزار خواهد شد.