با حکم مجدد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خرم‌آباد منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، ظرف کمتر از 9 روز و در حکمی که توسط حجت‌الاسلام "حمیدرضا حنان" صادر شد، " اعظم روانشاد" برای دومین بار به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خرم‌آباد منصوب شد.
روانشاد از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان است که مسوولیت مديريت روابط عمومي فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و معاون آموزشی دانشگاه علمی و کاربردی را به عهده دارد.
وی در حال حاضر دانشجوی مقطع دکتری در رشته جامعه‌شناسی است.
پیش از این مرحوم "احمد نقدیان" ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد را عهده‌دار بود. نقدیان 23 آذرماه 95 بر اثر سانحه تصادف در محور خرم‌آباد- نورآباد دارفانی را وداع گفت.
این مرحوم از آبان ماه 93 و برای دومین بار به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد منصوب شده بود.
 
اعتراضی که نتیجه داد
شایان ذکر است اول دی ماه 95 خبر انتصاب اعظم روانشاد به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خرم‌آباد در رسانه های استان انتشار یافت؛ هنوز 3 روز از انتشار این خبر نگذشته بود که مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد لرستان در اقدامی عجیب، طی حکمی "فریدون کریمی‌فر" برادر مدیر کل وقت آموزش پرورش را به سرپرستی اداره ارشاد خرم‌آباد منصوب کرد و حکم خانم روانشاد لغو گردید.
انتشار این خبر که تعجب رسانه‌های استان و جامعه فرهنگی هنری را در پی داشت، باعث بروز اعتراضات در میان اهالی رسانه و همچنین جامعه فرهنگی هنری لرستان شد.
پایگاه خبری یافته نیز با انتشار مطلبی با عنوان " مدیریت متزلزل پاشنه آشیل فرهنگ لرستان" اعتراض خود را به این تغییرات نشان داد.
گویا اعتراضات اهالی فرهنگ و رسانه به گوش مسوولین ارشد استان و وزارت‌خانه مطبوعه رسید و اعظم روانشاد مجددا  و بعد از 8 روز دوباره به سمت رییس اداره فرهنگ و ارشاد خرم‌آباد منصوب شد.