دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان، از ارسال بیش‌ از ٦٠ اثر از رسانه‌های مکتوب و دیجیتال برای شرکت در جشنواره قرآن و عترت استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "منصور احمدی" گفت: این جشنواره اولین جشنواره تخصصی رسانه‌ها در حوزه قرآن و عترت در استان است که در دو حوزه رسانه‌های مکتوب و رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰ اثر برای شرکت به این جشنواره ارسال شده اند، افزود: هر رسانه با ارسال حداکثر پنج اثر می‌تواند در این جشنواره شرکت کند که در هر بخش از سه رسانه برتر حوزه قرآن و عترت تقدیر به عمل می آید.
دبیر اجرایی جشنواره قرآن و عترت تصریح کرد: آثار با موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، قرآن و عترت، فرهنگ حسینی و عاشورایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سایر موضوعات مرتبط با معارف اسلامی در این جشنواره پذیرفته می شود. 
احمدی اضافه کرد: رسانه‌هایی که تاکنون آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال نکرده‌اند تا هفتم دی‌ماه برای ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره به آدرس میدان ٢٢ بهمن، اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی فرصت دارند.