مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در احکام جداگانه‌ای "سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان"، "سرپرست اداره نظارت، سنجش و ارزشیابی سوادآموزی آموزش و پرورش استان" و " سرپرست اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش لرستان" را منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " گودرز کریمی‌فر" در حکمی پرویز بیرانوند را به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان منصوب کرد.
بیرانوند که 26 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد، در کارنامه کاری خود سوابقی چون دبیری، کارشناس گروه‌های آموزشی، مدیر هنرستان استثنایی بوعلی و معاون مرکز اختلالات یادگیری شماره 1 شهرستان خرم‌آباد را تجربه کرده است.
پیش از این "امیرحسین برجی" عهده‌دار این سمت بود.
 
سرپرست اداره نظارت، سنجش و ارزشیابی سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان را منصوب شد
کریمی‌فر در حکم دیگری "سرپرست اداره نظارت، سنجش و ارزشیابی سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان را منصوب شد.
بر اساس حکم صادره، "فردین گراوند" به عنوان سرپرست اداره نظارت، سنجش و ارزشیابی سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان منصوب شد.
گراوند 27 سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش را دارد و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی است.
پیش از این "هوشنگ رادسری" عهده‌دار این مسوولیت بود.
 
انتصاب سرپرست اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی
حکم دیگر مدیر کل آموزش‌وپرورش استان برای انتصاب سرپرست اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش لرستان صادر شد.
در این حکم " هوشنگ رادسری" به عنوان سرپرست اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش‌وپرورش لرستان منصوب شد.
رادسری که تحصیل کرده رشته حقوق است، 23 سال سابقه خدمت دارد و در این مدت در پست‌هایی مانند دبیری، معاونت و مدیری مراکز آموزشی انجام وظیفه کرده است.
 آخرین مسئولیت رادسری قبل از انتصاب سرپرستی اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، ریاست اداره نظارت، سنجش و ارزشیابی معاونت سوادآموزی بوده است.
پیش از این "مجتبی باقری مطلق" ریاست اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش لرستان را عهده‌دار بود.
اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی یکی از ادارات چهارگانه حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت است که در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌آموزی به دانش آموزان فعالیت می‌کند.