فرماندار خرم‌آباد با اشاره به برگزاری پر تعداد کنسرت‌ها در خرم‌آباد عنوان کرد: اینکه جوان ما شغل ندارد دلیلی ندارد که شادی هم نداشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حبیب‌الله خجسته‌پور" روز سه‌شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان گفت: خوشبختانه با هماهنگی سایر دستگاه‌ها طی 3 سال گذشته با برگزاری بیشترین کنسرت‌ها به برخی از نیازهای اجتماعی و روانی جوانان پاسخ داده‌ایم.
فرماندار مرکز استان بیان کرد: در همین سال‌های اخیر به اندازه کل سنوات گذشته در ساماندهی سازمان‌های مردم‌نهاد کار شده است.
وی ادامه داد: سازمان‌های مردم‌نهاد با فعالیت در حوزه‌های فرهنگی، محیط‌زیست، خیریه می‌توانند محل مناسبی جهت گردهمایی جوانان و انجام فعالیت‌های مورد علاقه‌ی این قشر باشد.
خجسته‌پور با اشاره به این که هر دستگاهی وظیفه ذاتی خود را در ایجاد اشتغال و سایر امور انجام می‌دهد، اظهار داشت: در این جلسات ما باید حداقل التیمام بخش، برخی از دردهای جوانان باشیم، لذا ما در این ستاد دور هم جمع می‌شویم مشکلات را حل و فصل کنیم پس جلسات ستاد جوانان باید خروجی مناسبی داشته باشند.
وی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های بومی در حوزه تولید شهرستان خرم‌آباد استفاده بهینه کرد و در این خصوص باید جوانان را کمک کنیم و استفاده از محصولات بومی به خصوص در حوزه‌های دانش‌بنیان را در اولویت کارها قرار دهیم.
شایان ذکر است جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان صبح امروز به ریاست حبیب اله خجسته پور فرماندار خرم‌آباد و حضور محمود آشناگر معاون سیاسی امنیتی فرمانداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

خبر: رضا طولابی