جمعی از فرهیختگان لرستانی با همراهی شهردار خرم‌آباد از هنرمند هم‌استانی در بیمارستان عیادت کردند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، عصر امروز جمعی از فرهیختگان لرستانی که یحیی عیدی بیرانوند"شهردار خرم‌آباد" نیز آن‌ها را همراهی می‌کرد، با حضور در بخش دیالیز بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد، از هنرمند لرستانی "شهرام فرهمند"عیادت کردند و جویای حال وی شدند.
فرهمند مدتی است که به دلیل مشکل کلیوی در بیمارستان بستری است و در انتظار ایجاد شرایط لازم جهت انجام عمل جراحی پیوند کلیه است.


شهرام فرهمند متولد سال ۱۳۵۴ خرم‌آباد است و از جمله کارهای هنری او می‌توان به مجموعه شعرهای سروده شده لکی و لری، شعرهای عاشورایی و مناسبتی، خوانندگی برخی آثار لری و لکی و بازی در بسیاری از فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی همچون، بازی در فیلم سینمایی "نامزدی" ساخته ناصر غلامرضایی، فیلم سینمایی "سفره ایرانی" ساخته کیانوش عیاری"، فیلم سینمایی "شیب تند" ساخته سعید محمدی و سریال باران بهاری «ساخته مسعود رشیدی اشاره کرد.
در این دیدار صمیمی، هنرمندانی همچون سید نوری موسوی، اسفندیار ملایری، مریم رشیدی مجد، افشین چگنی، رامین صادقی، پیمان کرمزاده، امین عباسیان، غلامرضا محمودی، امین ساکی، فائزه خوانساری، بهادر دبیر، حسین مختوایی و حسن مختوایی نیز، ضمن دلجویی از این هنرمند نام‌آشنای لرستانی، از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفتند.
حامد احمدی، میلاد فاضلی و معصومه نصیرزاده نیز از جمله خبرنگارانی بودند که با حضور خود بر بالین هنرمند باسابقه عرصه شعر و موسیقی لرستان، از وی عیادت و دلجویی کردند.

منبع: لرستان آنلاین