در مراسمی، 10 دستگاه برتر شهرستان خرم‌آباد در دو حوزه‌ی "حقوق شهروندی" و "حجاب و عفاف" به معرفی شدند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، صبح امروز جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی شهرستان خرم‌آباد در دو حوزه‌ی حقوق شهروندی، عفاف و حجاب به ریاست "حبیب اله خجسته پور" فرماندار خرم‌آباد و حضور "محمود آشناگر" معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری برگزار شد.
فرماندار خرم‌آباد در این جلسه اظهار داشت: انتظار دارم مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پیچ‌وخم اداری را کم کرده و کارهای شهروندان را در اسرع وقت پیگیری و حل‌وفصل نمایند.
"حبیب‌اله خجسته‌پور" افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسانی چون بهزیستی و کمیته امداد به جای اینکه شهروندان به ادارات آن‌ها مراجعه کنند، خودشان با مراجعه حضوری مشکلات خانواده‌های تحت پوشش را مرتفع کنند.
وی اظهار داشت: حجاب و عفاف یک موضوع دینی قانونی و اخلاقی است و همه‌ی ما که در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم می‌بایست التزام عملی به آن داشته باشیم.
خجسته پور تأکید کرد: اگر ما مدیران و کارمندان حقوق شهروندان را رعایت کنیم در واقع توانسته‌ایم حقوق خودمان را رعایت کنیم.
شایان ذکر است در پایان این جلسه، ادارات "صنعت، معدن و تجارت"، مخابرات، آموزش و پرورش ناحیه یک، اداره برق ناحیه، بهداشت شهرستان، سازمان انتقال خون، "تعاون،کار و رفاه اجتماعی"، اداره آبفا، اداره دامپزشکی و گاز ناحیه یک خرم‌آباد به عنوان 10 دستگاه برتر شهرستان در دو حوزه‌ی حقوق شهروندی و حجاب و عفاف معرفی شدند.


خبر: رضا طولابی