امام جمعه خرم‌آباد گفت: چگونه وزیر مستعفی ارشاد در مراسم تودیع خود، امام جمعه را به موضع‌گیری بدون اطلاع درباره تئاتر موهن می‌کند در حالی که امام جمعه جز از روی اطلاع و آگاهی سخنی نمی‌گوید.
http://yaftenews.ir/images/94/94-9a/eddari%202.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته، آیت الله "سیداحمد میرعمادی" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: عده‌ای فقط می‌خواهند در نماز جمعه توصیه به تقوا شود و آیات و روایات خوانده شود و هیچ تحلیل و روشنگری از مسائل روز کشور و جهان صورت نگیرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: اگر وزیر مستعفی ارشاد بخواهد حاضریم نسخه‌ای از تئاتر موهن به شهدا و ارزش‌های اسلامی و دفاع مقدس که اخیر با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خرم‌آباد به نمایش درآمد را برای وی ارسال کنیم.
وی افزود: در این تئاتر که اخیراً در سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خرم‌آباد به نمایش درآمد؛ توهین‌های وقیح و زشتی به رزمندگان و دفاع مقدس شد که زبان از بیان آن‌ها قاصر است تا جایی که کارگردان این تئاتر هم از نمایش آن عذرخواهی کرد اما مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نه‌تنها از یک عذرخواهی زبانی هم خودداری کرد بلکه از این توهین‌ها دفاع هم می‌کند.
میرعمادی از مسوولین خواست درباره این وقاحت و توهین ساکت نمانند و با مسببین و عوامل توهین به ساحت مقدس شهدا و دفاع مقدس برخورد کنند.
وی همچنین به سالروز قیام 13 آنان قشر دانشجو و دانش‌آموز در تاریخ مبارزات علیه حکومت شاهنشاهی اشاره کرد و افزود: درسی که امام خمینی در رهبری این مبارزات به ما آموخت این بود که دشمن قابل اعتماد نیست و نباید به او لبخند زد.
امام‌جمعه خرم‌آباد افزود: متأسفانه هنوز پس از گذشت بیش از 60 سال دشمنی آمریکایی‌ها با ملت و دولت ایران، برخی در ایران به دشمن آمریکایی لبخند می‌زنند و با اعتماد به او زمینه نفوذ بیشتر دشمن در کشور را فراهم می‌کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما