نماینده مردم درود و ازنا در مجلس از اجرای عمومی یک تئاتر در خرم‌آباد لرستان انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه شد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مجید کیانپور در نشست علنی امروز (چهارشنبه 28 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ولنگاری در عرصه فرهنگ در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی به جایی رسیده که با مستهجن ترین نمایشنامه ها به شهدای گرانقدر و مدافعان اسلام در دفاع مقدس حمله می شود.
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چندی پیش در خرم آباد لرستان نمایشنامه ای به اجرای عمومی گذاشته شد که بدترین توهین ها را به شهدا و رزمندگان اسلام داشت و مدیران دستگاه های فرهنگ و ارشاد اسلامی با وقاحت و بی اعتنایی به اعتراضات نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه و خانواده معظم شهدا بر مخالفت با ارزش ها صحه گذاشتند از این رو از مسئولان درخواست رسیدگی و برخورد قانونی دارم.
وی با یادآوری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: از رئیس جمهور درخواست داریم جهت رفع مشکلات معیشتی اقدام کنند زیرا امروزه اشتغال به اساسی ترین دغدغه مردم به ویژه در استان لرستان تبدیل شده است.
کیان پور گفت: در درود و ازنا نرخ بیکاری و تعطیلی کارخانه ها تهدیدی جدی برای توسعه منطقه تبدیل شده است که پیامد آن آسیب های را در بر دارد.
این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: اتمام تصفیه خانه آب ازنا جزء دغدغه های اصلی مردم است که انتظار تکمیل آن می رود از سوی دیگر محور ازنا – شازند هنوز ردیف اعتباری ندارد که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.
کیان پور گفت: وضعیت بهداشت علی الخصوص درمان نگران کننده بوده که باید مورد توجه قرار گیرد از مدیران بانک ملی ایران در مورد تکمیل صنایع غذایی گوهر درخواست پیگیری دارم.

خبر تکمیلی: درخواست مجمع نمایندگان لرستان برای عزل مدیر کل ارشاد

 ظهر امروز مجمع نمایندگان لرستان درخواست خود را مبنی بر عزل سریع مدیر کل ارشاد لرستان به دلیل موافقت و دفاع از اجرای تئاتر توهین‌آمیز به شهدا در صحن علنی مجلس قرائت کردند.
 مجمع نمایندگان لرستان طی درخواستی؛ ضمن اعلام تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار عزل سریع مدیر کل فرهنگ و ارشاد لرستان شدند.
در این تذکر که ظهر امروز در صحن علنی اعلام وصول و قرائت شد؛ صدور مجوز برای نمایش توهین‌آمیز به شهدا، رزمندگان و دفاع کورکورانه مدیرکل ارشاد لرستان از این نمایش توهین‌آمیز به شهدا را دو دلیل برای عزل این مسئول عنوان کردند.