هیات داوران بیست و هشتمین جشنواره‌ی تئاتر استان لرستان معرفی شدند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، بنا بر اعلام دبیرخانه‌ی دائمی تئاتر استان، افسر اسدی، رضا فیاضی و غلامحسین لطفی کار داوری آثار راه یافته به بیست و هشتمین جشنواره‌ی تئاتر استان لرستان را بر عهده خواهند داشت.
بیست و هشتمین جشنواره‌ی تئاتر استان لرستان از پنجم تا هفتم مهرماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار می‌شود و طی آن هفت نمایش از شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود و الیگودرز به روی صحنه خواهند رفت.
لازم به ذکر است که در پایان این جشنواره، دو نمایش برتر به عنوان نمایندگان استان به دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر معرفی می‌شوند.
 
   
               
هفت نمایش در جشنواره تئاتر لرستان روی صحنه می‌روند
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان از اجرای ۷ نمایش در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر این استان خبر داد.
"امیر امانی" با اشاره به اینکه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر لرستان از پنجم تا هفتم مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این جشنواره ۷ اثر نمایشی روی صحنه می‌رود.
وی بیان کرد: نمایش «خانم» نوشته امیرحسین طاهری و به کارگردانی مشترک امیرمحمد حسنوند و پگاه فزون‌خواه نمایش «لیلی نام تمام دختران ایران‌زمین است» نوشته امیر مهندسیان و به کارگردانی امیرمحمد سپهوند، نمایش «رئال» به نویسندگی و کارگردانی عاطفه کوشکی و نمایش «روژان» به نویسندگی سیاوش پاکراه و کارگردانی علی پوراحمدیان چهار نمایشی هستند که از شهرستان خرم‌آباد در جشنواره حضور دارند.
امانی تصریح کرد: نمایش «روی زمین» به نویسندگی افروز فروزنده و کارگردانی عباس خسروی نیز از شهرستان بروجرد در این جشنواره روی صحنه می‌رود.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان با اشاره به اینکه نمایش «سرگشتگان» به نویسندگی و کارگردانی یوسف لطفی زاده از شهرستان دورود در ۲۸ امین جشنواره تئاتر لرستان اجرا می‌شود، افزود: نمایشی «چتری برای آسمان» به کارگردانی مهرداد توکلی از شهرستان الیگودرز، دیگر نمایشی است که در این جشنواره روی صحنه می‌رود.
امانی ادامه داد: دو اثر نمایشی برتر در این جشنواره برای حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر انتخاب می‌شوند.