یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان از رقابت 11 هزار و 11 دانش‌آموز پایه ششم و نهم لرستانی برای ورود به مدارس نمونه محمدحسين اردشير معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستاندولتی دوره اول و دوم متوسطه خبر داد‌.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "محمد‌حسین اردشیر" اظهار داشت‌: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی همزمان با سراسر کشور روز جمعه 28 خرداد‌ماه راس ساعت 9 صبح در 17 منطقه و شهرستان و 71 حوزه امتحانی برگزار مي‌شود.
وی با بیان این که امتحان و آزمون یکی از ارکان مهم آموزش و پرورش و بخش جدایی‌ناپذیر آن به حساب می‌آید‌، افزود‌: تعداد داوطلبان ورود به پایه هفتم را 5 هزار و 626 نفر است که از این تعداد 2 هزار و 759 نفر پسر و 2 هزار و 867 نفر دختر هستند.
 اردشیر آمار داوطلبان ورود به پایه دهم را 5 هزار و 385 نفر اعلام کرد که از  این تعداد 2 هزار و 801 نفر پسر و 2 هزار و 584 نفر دختر مي‌باشند. 
وي در ادامه تاکید کرد‌: مسئولین حوزه‌های برگزاری آزمون موظفند شرایط مناسبی را فراهم کنند تا دانش‌آموزان در آرامش کامل و به دور از استرس بتوانند کار پاسخگویی به سوالات را انجام دهند‌. 
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد‌: آزمون ورودی راس ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد و مسئولین حوزه‌ها به هیچ وجه مجاز به جمع‌آوری پاسخنامه‌ها قبل اززمان اعلام شده نیستند‌.
اردشير به اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تا پایان تیرماه سال جاری اشاره کرد و گفت‌: در دوره اول متوسطه یک هزار و 290 نفر و در دوره دوم متوسطه یک هزار و 860 دانش‌آموز برای ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی پذیرفته خواهند شد.
 
400 کلاس درس و 5 مرکز آموزشی رفاهی معلم لرستان پذیرای مسافران تابستانی
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به شروع به کار ستادهای اجرایی خدمات سفر مسافران تابستانی از ابتدای تیرماه سال جاری گفت: 40 آموزشگاه در 10 شهرستان استان برای اسکان مسافرین تابستانی ساماندهی شده است.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "نادر ساکی" افزود‌: در همین راستا 5 مرکز آموزشی رفاهی معلم هم در قالب 80 اتاق تجهیز شده است‌.
وی با اشاره به آمادگی مراکزاسکان برای پذیرش مسافر در هفته آخر خرداد‌ماه خاطر‌نشان کرد: نيمي از مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران تابستانی در قالب درجه الف انتخاب شده‌اند که دارای امکانات مناسب رفاهی است‌.
ساکی با بیان این که هدف اصلی ستادهای اجرایی خدمات سفر در وهله نخست تامین رفاه و آسایش مسافران تابستانی به ویژه همکاران فرهنگی است‌، افزود‌: تلاش شده تا خدمات ارائه شده در مراکز اسکان متناسب با شان و جایگاه فرهنگیان باشد‌.
وی با بیان این که اولویت برای اسکان مسافران مراکز آموزشی رفاهی معلم است‌، اظهار کرد: با توجه به این که این ظرفیت‌ها پاسخگوی مسافران نیست، بر این اساس آموزش و پرورش 40 آموزشگاه با درجه الف را در نظر گرفته شده است‌.
ساکی در پایان  سخنان خود افزود‌: برای دسترسی آسان مسافرین به ستادهای اسکان بنرهایی در سطح شهر‌ها نصب خواهد شد که آدرس و شماره تلفن ستادهای اسکان در آن درج شده است و حاوی اطلاعات مورد نیاز مسافرین و اماکن تاریخی و تفریحی استان است. (خبر: علي قرباني)
 
دو انتصاب در آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد
طی احکامی جداگانه توسط مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد، کارشناس مسئول فن‌آوری اطلاعات و کارشناس دوره‌های سواد آموزی تعیین شدند .
به گزارش پايگاه خبري يافته، پس از انتصاب "کرم‌رضا یوسفی" مسئول پيشين فن‌آوري اين اداره به عنوان معاون پژوهش ناحیه دو، طی حکم صادره از طرف "مجتبي بهمنیان" مدير اين ناحيه، مهندس "میثم ویسکرمی" به عنوان سرپرست واحد فن‌آوری و اطلاعات منصوب شد‌.
ویسکرمی قبلا  کارشناس فنی و حرفه‌ای و مدارس کار و دانش بوده است‌.
همچنین در حکم ديگري "سید ذبیح‌الله موسوی" به عنوان کارشناس دوره‌های سواد‌آموزی ناحيه دو منصوب شد. موسوی پيش از اين در واحددبیر‌خانه و سازمان دانش‌آموزی فعالیت مي‌کرد‌. (خبر: كيومث فولادي)
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا