یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: بار سنگین امور مردم بر دوش منتخبان است و نمایندگان نباید شعارهای خود http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim//Uploaded/Image/139205310624016671029103.jpgو مردم را فراموش کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام "سید احمد میرعمادی" در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم‌آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: امام موسی بن جعفر (ع) می‌فرماید که من علم تمام مردم را در چهار مورد یافتم اوّلين آن‌ها اين كه پروردگار و آفريدگار خود را بشناسى و نسبت به او شناخت پيدا كنى، دوّم اين كه بفهمى كه از براى وجود تو و نيز براى بقاء حيات تو چه كارها و تلاش‌هایی صورت گرفته است، سوّم بدانى كه براى چه آفريده شده‌ای و منظور چه بوده است، چهارم معرفت پيدا كنى به آن چیزهایی كه سبب می‌شود از دين و اعتقادات خود منحرف شوی.
وی با اشاره به شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه روز جهانی کارگر گفت: در نظام اسلامی اعتقاد ما این است که کارگر در جبهه اقتصادی قرار دارد و جهاد اقتصادی می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه جهاد اقتصادی بزرگ‌ترین عبادت است و جهادگر اقتصادی به منزله شهید است، تصریح کرد: شهید در جبهه نظامی و کارگر در جبهه اقتصادی شرکت می‌کند.
میرعمادی با تاکید بر اهمیت کار و تلاش افزود: در رابطه با ضرورت کار حتی در روزهای تعطیل در سوره جمعه آمده است نماز جمعه که تمام شد به دنبال کسب و کار بروید.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ و اقتصاد دو رکن از معارف الهی هستند، اظهار داشت: شالوده اصلی اقتصاد مقاومتی مسئله کار است.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه باید بیشتر کار و تلاش کرده و تنبلی و سستی را کنار بگذاریم، تصریح کرد: کم کاری چرخ اقتصاد را از حرکت بازمی‌دارد و باعث می‌شود فقر، محرومیت و بدبختی رواج یابد.
میرعمادی با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق کارگران و حل مشکلات آنان افزود: کارگران قشر ضعیف اما نجیب و بزرگوار جامعه هستند و مبادا حقوق کارگری در جامعه به تاخیر بیفتد.
وی با اشاره به اینکه کارگری چند ماه حقوق نگیرد ظلم به اوست، گفت: پیامبر گرامی اسلام در رابطه با ضرورت پرداخت حق کارگر می‌فرمایند قبل از خشک شدن عرق کارگر باید مزد او را داد.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد یادآور شد: اگر برای کارگر ارزش قائل شویم او نیز تولید را بیشتر می‌کند و بنابراین اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.
میرعمادی در ادامه سخنان خود به یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت علامه مطهری و آغاز هفته معلم اشاره کرد و اظهار داشت: در میان علما، دانشمندان و نویسندگان تنها کسی که امام (ره) آثار و کتاب‌هایش را ۱۰۰ درصد تایید کرده شهید مطهری است.
وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین خدمت مطالعه آثار شهید مطهری است، تصریح کرد: همه مردم به خصوص نسل جوان باید کتاب‌های شهید مطهری را بخوانند.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد یادآور شد: بهترین هدیه به روح این شهید بزرگوار مطالعه کتب و آثار ایشان است.
میرعمادی با تاکید بر اینکه روز معلم روز بزرگداشت عشق، ایثار و تعلیم و تربیت است، افزود: در بیان ارزش‌های معلم همین بس که پیامبر گرامی اسلام فرمود من معلم مبعوث شده‌ام.
وی با اشاره به اینکه مسئله تعلیم و تربیت از مسائل حیاتی است، گفت: انتظار از معلمان این است که در کنار تعلیم علم به تربیت نیز توجه داشته باشند.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه شهید مطهری ایمان و توکل به خدا، ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان، استقامت و پشتکار در امر تعلیم و تربیت و هدایت‌گری را ویژگی‌های یک عالم موفق عنوان کرده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم معلمان با بهره‌گیری از این سخنان نسل فعال و پویا را برای آینده کشور تربیت کنند.
میرعمادی به سه‌شنبه ۲۵ رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین ویژگی این امام بزرگوار استقامت در راه خدا است.
وی با اشاره به پنجشنبه ۲۷ رجب سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: بعثت یک مسئله بسیار مهم بوده و مبداء تحول است.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه بعثت مبداء فرهنگ‌سازی و معرفی اسلام به عنوان دین نجات بخش است، تصریح کرد: آنچه امروز امت اسلامی باید از آن پیروی کند اسلام ناب است.
میرعمادی ادامه داد: دین اسلام امروز مهجور واقع شده و اسلام متحجرین، اسلام انسان‌های رفاه‌طلب، اسلام آمریکایی و اسلام داعشی به نام اسلام ناب محمدی در دنیا ترویج داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه روح رسول خدا از این رفتارها و شیوه‌هایی که دین اسلام از آن مبری است آزرده می‌شود، افزود: در اسلام ناب محمدی هرگز چنین رفتارهای غلط و وحشیانه‌ای وجود ندارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در چند شهرستان لرستان اشاره کرد و گفت: در مرحله اول انتخابات با امنیت، سلامت و حضور حداکثری مردم شکل گرفت و باید مرحله دوم نیز به همین شکل برگزار شود.
میرعمادی با بیان اینکه تکمیل مرحله اول انتخابات به مرحله دوم بستگی دارد، تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات حساسیت بیشتر است چون مجلس شورای اسلامی محل تصمیم‌گیری و تصمیم سازی برای کشور است.
وی با تاکید بر اینکه حتی یک رای مردم در این دوره از انتخابات سرنوشت ساز است، افزود: انتظار این است کسانی‌که منتخب می‌شوند نیز بدانند چه مسئولیتی دارند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه بار سنگین امور مردم بر دوش منتخبان است و نمایندگان نباید شعارهای خود و مردم را فراموش کنند، اظهار داشت: نمایندگان منتخب به خصوص در لرستان که نیازمند رفع بیکاری و محرومیت است نباید شعارهای خود را فراموش کنند و در راستای خدمت به مردم باید قدم بردارند.
 میرعمادی یادآور شد: در طول این مدت میدان رقابت بوده اما از فردا باید میدان رفاقت بین کاندیداها باشد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اتفاقاتی که در این هفته در خرم آباد اتفاق افتاد گفت: در این رابطه حرف‌ها و مطالب فراوانی وجود دارد و ما نیز مواضع و مخالفت‌های خود را اعلام و پیگیری هم کردیم.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه حادثه اتفاق افتاده و باید در فرصت مناسب حرف‌ها و مطالب راجع به آن گفته شود، تصریح کرد: جوانان غیور و ولایی خرم‌آباد با تمام وجود احساسات شما را درک می‌کنم و با تمام وجود می‌دانم در دل شما چه می‌گذرد و بدانید بیش از این در دل من می‌گذرد.
میرعمادی ادامه داد: از شما تقاضا می‌کنم امروز روز انتخابات است و توجه داشته باشید که مصالح نظام، انتخابات و کشور را بر دردهای خود ترجیح دهیم و مبادا بهانه‌ای به دست کسی بسپارید.
وی با تاکید بر اینکه مبادا اقدامی کنیم که بعدا دیگران آن حادثه اصلی را فراموش کنند و به چیزی که نباید اتفاق می‌افتاد بپردازند، افزود: اجازه دهید در فرصت مناسب در رابطه با این حادثه صحبت شود.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز به هیچ وجه شعار دادن یا اقدام دیگری به مصلحت نیست، اظهار داشت: نماز جمعه که تمام شد با آرامش و حالت بسیار متین و وقار مصلا را ترک کنید و مبادا کسی شعار دهد و دیگران همکاری کنند.
میرعمادی با بیان اینکه ما باید بصیرت داشته باشیم، تصریح کرد: مبادا کاری کنیم که اصل ماجرا فراموش شود.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: از شما نیروهای حزب‌الهی، ولایی و دلسوز که جان و قلب‌تان برای ولایت می‌تپد صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا