یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم رونمایی از پوستر و فیلم مستند "برای گونگادین بهشت نیست" در موزه سینمای ایران برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، فیلم مستند "برای گونگادین بهشت نیست" پس از حضور موفقیت‌آمیز در جشنواره‌های مختلف داخلی و مراسم رونمایی از گونگادین در تهران برگزار می‌شود+ جدول پخش در هشت سینمای کشورخارجی عصر روز چهارشنبه 22 اردیبهشت و با حضور جمع کثیری از فیلم‌سازان و علاقه‌مندان سینمای مستند در موزه سینمای ایران در شهر تهران رونمایی و اکران خواهد شد.
 این فیلم سپس در 8 سینمای تهران و شهرهای کرج، شیراز، اصفهان، مشهد، دورود لرستان و خرم‌آباد اکران خواهد شد.
 نویسنده و کارگردان فیلم ضمن اعلام این خبر گفت: خوشبختانه پس از دو سال موفق به اکران سینمایی فیلم « برای گونگادین بهشت نیست» در گروه سینمای هنر و تجربه شدم .
 "سید غلامرضا نعمت‌پور" در خصوص سینمای هنر و تجربه افزود: گروه سينماهاي «هنر و تجربه» تلاشي براي نمايش آن دسته از فيلم‌هاي باارزشي در ميان فيلم‌هاي غيرتجاري است كه اکرانشان مي‌تواند جايگاه شايسته و درخور سازندگان آن‌ها را در جامعه سينمايي روشن كند و به ارتقاي دانش سينمايي تماشاگران و ارتقاي كيفيت هنري سينماي ايران كمك كند.
وی افزود:" برای گونگادین بهشت نیست " فیلمی است در خصوص زندگی شگفت‌انگیز نویسنده جنجالی لرستان یعنی علی میر دریکوند یا همان گونگادین.
نعمت‌پور تاکید کرد: این فیلم همچنین از 25 اردیبهشت به مدت یکماه( در صورت استقبال عمومی) در تالار ماه حوزه هنری لرستان واقع در میدان امام، روبروی اداره کل آموزش و پرورش به نمایش در خواهد آمد.
وی در ادامه اظهار کرد: خیلی خوشحال خواهم شد که مخصوصا هم استانی‌ها و همشهریانم این فیلم را ببینند زیرا علی دریکوند از مفاخر ایران و جهان است که متأسفانه به دلیل زندگی عجیب‌وغریبش در کشور و استان خود ناشناخته مانده است و من و دوستانم سعی زیادی کرده‌ایم که تا شناخت درستی از این نویسنده بزرگ لرستانی به مخاطب دهیم.

جدول زمانبندی و اکران فیلم مستند برای گونگادین بهشت نیست:

مراسم رونمایی از گونگادین در تهران برگزار می‌شود+ جدول پخش در هشت سینمای کشورر - ج



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا