یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یکی از روزهای برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به استان لرستان اختصاص یافت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، بر اساس مصوبه شورای تعاملات استانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استان لرستان نمایشگاه کتاب تهران و لرستاندر بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران به معرفی ظرفیت‌ها و برنامه‌های خود در حوزه نشر خواهد پرداخت.
رئیس کارگروه تعاملات استانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 9 استان در روزهای تعیین‌شده با برگزاری سلسله‌ نشست‌های تخصصی در بخش‌های مختلف نمایشگاه به معرفی صنعت نشر استان و چشم‌انداز آن در آینده می‌پردازند.
وی اظهار داشت: استان‌ها می‌توانند با تعاملات خود از هنرمندان، گروه‌های موسیقی و... استان برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران دعوت به عمل آورند تا در ایام برگزاری نمایشگاه به برگزاری برنامه بپردازند.
بر اساس اظهارات رئیس کارگروه تعاملات استانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 23 اردیبهشت 1395 به استان لرستان اختصاص یافته است.
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برخلاف 8 سال اخیر که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شد، از تاریخ 15 تا 25 اردی‌بهشت 1395 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد. این نمایشگاه، از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی کشور محسوب می‌شود.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا