یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فيلم‌هاي "بوفالو" و "اين سيب هم برای تو" با بازي پرويز پرستوي و پژمان بازغي، در سالن‌هاي شماره يك و 2 سينما استقلال خرم‌آباد در  اكران شدند.
به گزارش پايگاه خبري يافته، بوفال كه محصول سال 1393 و  "كاوه سجادي‌حسيني" كارگردان آن است، درباره زندگي يك زوج جوان به نام‌هاي‌ دانيال و شكوفه مي‌باشد.
آن‌ها به دنبال شخصي در شمال كشور رفته‌اند. طي يك اتفاق كيفي كه به همراه دارند درون مرداب افتاده و دانيال براي بيرون آورن آن وارد آب مي‌شود و بر اثر مزاح و شرط‌بندي با شكوفه به سمت نقاط عميق مرداب شنا مي‌كند و در نهايت طعمه مرداب مي‌شود.
شكوفه سراغ شخصي به نام بهرام بوفالو را مي‌گيرد. بهرام پس از گرفتن پول چند بار با لباس غواصي به زير آب مي‌رود و كيف مورد نظر را باز مي‌كند و طلاهاي داخل آن را بر مي‌دارد. فصل تازه‌اي در زندگي شكوفه باز مي‌شود و او به واسطه كمك گرفتن از بهرام وارد زندگي او مي‌شود.
در اين فيلم 90 دقيقه‌اي علاوه بر پرويز پرستويي، سيامك اديب، پانته‌آ پناهي‌ها، هومن سيدي، سهيلا گلستاني و … نيز به ايفاي نقش مي‌پردازند.           
همچنين در سالن شماره 2 سينما استقلال و به طور هم‌زمان، فيلم "اين سيب هم برای تو" محصول سال 1393 به كارگرداني سيروس الوند ظرف 2 هفته اخير نمايش داده شد.
اين فيلم داستان دو دختر جوان است که با هم دوست هستند و در حالي که يکي از آن‌ها نامزد دارد، رابطه عاشقانه‌اي بين نامزد دختر با دوست او برقرار شده است...
پژمان بازغي، رعنا آزادي‌ور، چنگيز جليلوند، پريناز ايزديار، اميرعلي دانايي و … در اين فيلم 90 دقيقه‌اي بازي مي‌كنند. 

قابل ذكر است از اين هفته فيلم‌هاي "کوچه بی‌نام" و "من سالوادور نیستم" در سینما استقلال خرم‌آباد به جاي دو فيلم قبلي اكران شدند.

سينما استقلال خرم‌آباد داراي 2 سالن مجزا براي پخش فيلم است. سانس‌هاي نمايش آن فقط بعدازظهرها بوده و از ساعات 14، 16، 18 و 20  عصر طي 4 سانس نمايش فعاليت دارد.
قابل ذكر است بهاي بليط هر سانس اين سينما براي هر نفر 4 هزار تومان مي‌باشد كه روزهاي سه‌شنبه بهاي بليط "نيم‌بها" بوده و براي هر سانس 2 هزار تومان منظور مي‌شود.
شماره تلفن سينما استقلال خرم‌آباد = 33302214
فيلم‌هاي پرويز پرستويي و پژمان بازغي روي پرده سينما استقلال خرم‌آباد + جزئيات
ر - ج

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا