یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسوول روابط عمومی و سخنگوی خانه مطبوعات لرستان از انتخاب بازرسان خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان لرستان خبر داد.
بازرسان خانه مطبوعات لرستان انتخاب شدندبه گزارش پایگاه خبری یافته، "رضا طولابی" با اعلام این خبر گفت: در جریان برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات لرستان که عصر امروز در دفتر خانه واقع در مجتمع شهید آوینی ارشاد خرم‌آباد برگزار شد، " فاطمه سپهوند" و "سجاد درویشی" به عنوان بازرسان اصلی انتخاب شدند.
وی افزود: برای اولین بار و با توجه به اساسنامه خانه‌های مطبوعات، انتخاب سالیانه بازرسان خانه مطبوعات ایران در دستور کار مجمع عمومی قرار گرفت و 6 نامزد به اسامی سجاد دالوند، سجاد درویشی، صغری سپهوند، فاطمه سپهوند، شهرام شرفی و محمود کوماس‌جودکی برای تصدی بازرسی خانه اعلام آمادگی کردند.
 مسوول روابط عمومی و سخنگوی خانه مطبوعات لرستان اظهار کرد: بعد از معرفی نامزدها، با 65 رای حضار كه هر كدام مي‌توانستند به دو نفر رأي دهند، "فاطمه سپهوند" با کسب 27 رای و "سجاد درویشی" با 24 رای به عنوان بازرسین اصلی خانه مطبوعات لرستان انتخاب شدند.
طولابی افزود: شهرام شرفی و محمود کوماس‌جودکی نیز 18 رای را از آن خود کردند که با توجه به ‌تساوی آرا، شرفی به صورت مکتوب انصراف خود را اعلام و محمود کوماس‌جودکی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد.
وی با اشاره به این که این مجمع زیر نظر اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان و نمایندگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و استان لرستان برگزار گردید، افزود: خداداد والی، سید مصطفی جهان‌بخت، ناصر دولتشاه نمایندگان اداره ارشاد و عزت‌الله چنگایی، کیانوش رستمی، حسن نجفوند، محمود داوودی نژاد و رضا طولابی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات از حاضرین در مجمع بودند.
مسوول روابط عمومی و سخنگوی خانه مطبوعات لرستان در پایان گفت: ظرف یک سال گذشته فیروز اسماعیلی‌نژاد و آزاده پسنده به‌عنوان بازرسان اصلی خانه فعالیت می‌کردند.
قابل ذکر است مدیر و اعضای شورای مرکزی خانه‌های مطبوعات هر دو سال یک‌بار انتخاب می‌شوند و بازرسان این شورا هر سال در معرض انتخاب قرار می‌گیرند.
در سومین دوره انتخابات هیأت مدیره خانه مطبوعات لرستان که 9 آبان‌ 1393 برگزار شد، عزت چنگایی از هفته‌نامه بامداد لرستان، کیانوش رستمی از هفته‌نامه سیمره، بهرام رشیدی‌نیا از دوهفته‌نامه لرستان امروز، فاطمه کردعلی‌وند از خبرگزاری موج‌، رضا طولابی از پایگاه خبری یافته، محمود داودی‌نژاد از خبرگزاری برنا و حسن نجفوند از سرپرستی روزنامه کار و کارگر به عنوان اعضای اصلی خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان انتخاب شدند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا