در جلسه‌ی هفته گذشته هیأت نظارت بر مطبوعات كشور 33 نشریه مجوز فعالیت گرفتند.

به گزارش يافته، در این جلسه، شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات بررسی شد و 33 نشریه مجوز انتشار گرفتند. در این بین، صدور مجوز برای یک هفته‌نامه، 5 دوهفته‌نامه، 12 ماه‌نامه، یک دوماه‌نامه، 11 فصلنامه و 3 دوفصل‌نامه مورد بررسی و موافقت قرار گرفت كه از اين تعداد 3 نشريه سهم لرستاني‌ها بود.

ماه‌نامه‌ی «قهرمانان میهن» به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی «حجت‌الله بهمنی» مدير لرستاني روابط عمومي سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال ايران يكي از اين نشريات است. بهمني اصالتاً بروجردي است و سال‌هاست در عرصه‌ي اجرايي فوتبال، با فدراسيون همكاري دارد.

ماه‌نامه‌ی «چهره روز» به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی «علی صارمیان» از روزنامه‌نگاران خوش‌قلم خرم‌آبادي ساكن پايتخت نيز مجوز انتشار گرفت.

همچنين فصل‌نامه‌ی «علوم ورزش» به صاحب امتیازی «دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج» و مدیرمسوولی «عیدی  علی‌جانی» از ديگر نشرياتي بود كه در اين جلسه با انتشار آن موافقت شد. دكتر علي‌جاني نيز اهل الشتر لرستان و مدرس تربيت‌بدني دانشگاه شهيدچمران اهواز بوده است. وي نايب‌رييسي فدراسيون دووميداني كشورمان و عضويت در كنفدراسيون دووميداني آسيا را در كارنامه دارد.